پس از عرضه مانیتور گیمینگ Inzone M3 در ابتدای سال جاری، سونی اکنون هدفون جدیدی به نام سونی Inzone Buds را به مجموعه اضافه کرده است. در ادامه بیشتر می‌توانید با این هدفون آشنا شوید.

Inzone Buds دارای صدا 360 درجه فضایی است که به گیمرها این امکان را می دهد دقیقاً حریفان را پیدا کنند. چیزی که این هدفون ها را متمایز می کند، تجربه صدای شخصی سازی شده است. بهینه‌سازی میدان صدا و شخصی‌سازی صدا یک نمایه صوتی سفارشی برای گوش‌های شما ایجاد می‌کند و مطمئن می‌شود که بهترین صدای ممکن را دریافت می‌کنید.

این هدفون ها همچنین دارای Dynamic Driver X بوده که بازتولید صدای واقعی را تضمین می کند. حذف نویز و حالت صدای محیطی شما را متمرکز نگه می دارد و کاهش نویز هوش مصنوعی ارتباط شفاف را رقم خواهد زد. عمر باتری مطلوب تدارک دیده شده و با یک بار شارژ 12 ساعت کار می کند. با کیس شارژ تا 24 ساعت افزایش می یابد. اتصال USB-C حداقل تأخیر را برای بازی های بلادرنگ به دنبال دارد. این گوشی ها برای راحتی طراحی شده اند و به شما اجازه می دهند ساعت ها بدون ناراحتی بازی کنید.

اکنون می توانید INZONE Buds را در رنگ سیاه و سفید با قیمت خرده فروشی 199.99 دلار / CAN 269.99 دلار در Sony.com، آمازون و از طریق نمایندگی های مجاز پیش خرید کنید.

هدفون گیمینگ سونی با طراحی ساده

در دیگر خبرها سونی پس از معرفی جهانی خود طی ماه مه 2023، جدیدترین دوربینش را با نام ZV-1 II را در بازار هند معرفی کرده است. این دوربین با در نظر گرفتن عملی بودن طراحی شد و دارای ساختاری فشرده و سبک بوده که به راحتی قابل حمل است.

سونی ویژگی های کلیدی ZV-1 II را در وب سایت تایید کرده است. این دوربین ولاگینگ همه کاره دارای لنز زوم با زاویه باز 18 تا 50 میلی متری بوده که انعطاف پذیری را در کادربندی عکس های شما تضمین می کند. این دوربین مجهز به سنسور تصویر 1.0 بوده که کیفیت تصویر قابل توجهی را ارائه می دهد و یک میکروفون سه کپسولی یکپارچه برای ضبط صدای شفاف ارائه می دهد.

وزن این دوربین تنها 292 گرم بوده و به طور قابل توجهی سبک است و آن را به گزینه ای عالی برای ولاگرهایی که در حال حرکت هستند تبدیل می کند. این سوئیچ بوکه و کنترل‌های لمسی بصری را معرفی می‌کند که فرآیند vlogging را ساده می‌کند. برای سلفی‌های گروهی، دوربین حالت iAUTO را ارائه می‌کند که به‌طور خودکار تنظیمات را برای اطمینان از وضوح و شفافیت چهره‌ها تنظیم می‌کند. علاوه بر این، یک اثر پوستی نرم وجود دارد که خطوط صورت، لکه ها و تیرگی را به حداقل می رساند و در عین حال چشم ها و دهان را برای پوستی بی عیب و نقص روشن می کند.

یکی از ویژگی های قابل توجه Face Priority AE است که چهره ها را تشخیص می دهد و نوردهی را برای افزایش روشنایی صورت بهینه می کند. این دوربین همچنین شامل تنظیمات فیلمبرداری سینمایی، تثبیت‌کننده تصویر قوی، فیلتر ND داخلی، فوکوس خودکار دقیق، گزینه‌های سبک تصویر من، کنترل‌های لمسی کاربرپسند، تنظیمات ویترین محصولات و تنظیمات AF قابل تنظیم است.

در نهایت عملکرد Clear Zoom امکان بزرگ‌نمایی صاف تصویر را تا 1.5 برابر برای ویدیوهای 4K و 2 برابر برای FHD فراهم می‌کند. گزینه‌های کنترل زوم شامل اهرم بزرگ‌نمایی، نمادهای زوم لمسی روی صفحه، دستگیره عکاسی GP-VPT2BT و برنامه سازندگان اپلیکیشن موبایل است. سونی ZV-1 II قیمتی معادل 86990 روپیه دارد. بنابراین از طریق مراکز سونی، فروشگاه‌های پرچم‌دار آلفا، نمایندگی‌های مجاز، فروشگاه‌های آنلاین محبوب مانند Amazon.in و Flipkart در سراسر هند از 25 سپتامبر 2023 در دسترس است.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت سونی مراجعه کنید که همیشه سعی داشته محصولاتی باکیفیت ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید