شرکت Oppo قصد دارد به زودی هدفون جدید Oppo Enco Air 4 Pro را معرفی کند. این مدل نسل جدید Oppo Enco Air 3 Pro است و از ویژگی های بهتری نسبت به قبل برخوردار است.

اکنون هدفون Enco Air 4 Pro در وب‌سایت گواهینامه SIRIM مالزی مشاهده شده است که به معرفی آینده آن اشاره دارد. TheTechOutlook هدفون Enco Air 4 Pro را در سایت صدور گواهینامه SIRIM مالزی با شماره مدل ETEA1 مشاهده کرد. متأسفانه، گواهی هیچ جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی ها نشان نمی دهد.

می‌توانیم نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های Oppo Enco Air 3 Pro بیندازیم تا ایده‌ای در مورد انتظارات از جانشین آن داشته باشیم. Enco Free 3 از نظر طراحی شبیه به AirPods اپل است و دارای یک جعبه شارژ بیضی شکل است. قابل ذکر است، این اولین TWS است که از درایورهای 12.4 میلی متری فیبر بامبو استفاده می کند. از طریق بلوتوث 5.3 متصل می شود و از کدک های LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی می کند.

این هدفون دارای گواهینامه Hi-Res Audio Wireless است و صدای فضایی Oppo، ANC و حالت بازی با تاخیر کم 47 میلی‌ثانیه را ارائه می‌کند. آنها کنترل حرکت لمسی و اتصال چند دستگاه را ارائه می دهند. دارای استاندارد IP55 است و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. این هدفون 7 ساعت پخش را ارائه می دهد که با استفاده از کیس به 30 ساعت در کدگذاری AAC با ANC خاموش می رسد.

در یک یادداشت مرتبط، هدفون Oppo Enco Air 3 Pro در حال حاضر با قیمتی با تخفیف در آمازون هند موجود است.

هدفون Oppo Enco Air 4 Pro در همین نزدیکی است

در اخبار دیگر، اوپو قبلا فاش کرده بود که قصد دارد Find X7 را در رنگ سفید عرضه کند. این در حالی است که به تازگی نسخه سفید این گوشی هوشمند در بازار چین عرضه شده است.

سری Find X7 برند چینی برای اولین بار در اوایل سال جاری رونمایی شد. این مدل ها به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند پریمیوم این شرکت عرضه شدند. مدل پایه Find X7 در رنگ های مختلف مشکی، بنفش، نقره ای دسر و دریا و آسمان عرضه شد. این مدل در حال حاضر دارای آپشن جدید رنگ سفید در بازار چین است و در کنار رنگ های موجود به فروش می رسد.

Oppo Find X7 دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED خمیده است که وضوح 1.5K و نرخ تجدید 120 هرتز را ارائه می دهد. این دستگاه رده بالا مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 8300 است که با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی همراه است. در بخش سخت افزاری، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند که از شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی می کند.

در بخش دوربین، سنسور عقب دارای یک سیستم دوربین سه گانه است که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 64 مگاپیکسلی است. این در حالی است که دوربین سلفی دارای دوربین 32 مگاپیکسلی است. به غیر از رنگ های جدید، تفاوت دیگری از نظر طراحی، مشخصات و قیمت وجود ندارد. قیمت آن از 3999 یوان (552 دلار) برای نسخه 12 + 256 گیگابایتی شروع می شود.

در اخبار مرتبط، اوپو قصد دارد سری گوشی های Reno 12 را به زودی در ماه می عرضه کند. این خانواده گوشی های میان رده ای هستند که از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می برند.

طبق گزارش‌ها، غول فناوری چینی در حال برنامه‌ریزی برای عرضه سری Reno 12 در ماه می 2024 است. آخرین فاش شده از افشاگر محبوب Weibo است. اسمارت پیکاچو ادعا می کند که Reno 12 و Reno 12 Pros می توانند ماه آینده عرضه شوند. منبع دوم همچنین اضافه کرد که گوشی های هوشمند با دستگاه های برند آنر مقایسه شده اند. این می تواند سری آنر 200 آینده باشد که می تواند قیمت و مشخصاتی مشابه مدل های رنو 12 داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز دهید