به عنوان بخشی از فروش آتی Amazon Prime Day در هند، پلتفرم تجارت الکترونیک تاریخ عرضه دسته ای از لوازم الکترونیکی مانند هدفون Oppo Enco Air 3 Pro را اعلام کرده است. علاوه بر این، Realme همچنین Realme Buds Wireless 3 را در 12 جولای راه اندازی خواهد کرد.

این برند تاکنون دو گزینه رنگی را برای هدفون معرفی کرده است: سیاه و سفید. گزینه سیاه دارای سیم زرد است در حالی که گزینه سفید دارای سیم مشکی است. همچنین Sudhanshu Ambhore مشخصات Realme Buds Wireless 3 را فاش کرده است. برای شروع، این هدفون یقه گرد دارای شماره مدل RMA2119 و ابعاد 44 x 10.5 x 2.2 سانتی متر و وزن 30 گرم است.

بر اساس گزارش ها، هدفون دارای درایورهای باس دینامیک 13.6 میلی متری و برد ارتباط موثر 10 متری است. علاوه بر این، Buds Wireless 3 نیز ضد آب است، اما سطح دقیق مقاومت در حال حاضر مشخص نیست. در نهایت، تیزر نشان می دهد که هدست بند گردنی زیر 3000 روپیه قیمت خواهد داشت.

Realme Buds Wireless 2 دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است که می تواند سطح نویز را تا ۲۵ دسی بل کاهش دهد. گنجاندن حذف نویز هوش مصنوعی Vocplus کیفیت تماس را بهبود می بخشد. علاوه بر این، این هدفون از پخش صدای سونی LDAC Hi-Res پشتیبانی می کند و به درایورهای 13.6 میلی متری برای تقویت باس مجهز شده است. بلوتوث 5.0 اتصال بی سیم قابل اعتمادی را فراهم می کند.

Buds Wireless 2 مقاومت IPX5 در برابر آب، مقاومت در برابر عرق و پاشش آب را ارائه می دهد. با فعال بودن ANC، دستگاه تا 18 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. شارژ کردن هدفون با ظرفیت کامل تقریباً 50 دقیقه طول می کشد. Realme ادعا می کند که شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند حدود 12 ساعت زمان پخش را فراهم کند.

در اخبار مرتبط دیروز، فاش شد که OnePlus به زودی اولین گوشی هوشمند جهان را با 24 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد. یک روز بعد، همان منبع می گوید که وان پلاس تنها برندی نخواهد بود که گوشی با رم پر ظرفیت را روانه بازار می کند. طبق اطلاعات فاش شده، ریلمی نیز گوشی با این میزان رم معرفی خواهد کرد. از آنجایی که OnePlus و Realme برندهای مشترکی هستند که برای اشتراک منابع شناخته شده هستند، این جای تعجب نیست.

منبع اخبار گوشی های هوشمند با رم 24 گیگابایتی، Digital Chat Station، یک رسانه خبری چینی است. او پیش از این مشخص نکرد که حجم بالای رم مجازی خواهد بود یا فیزیکی. اما در حال حاضر، او آماده پاسخگویی به همراه چند جزئیات بیشتر است. به گفته وی، گروه OPlus (Oppo، OnePlus و Realme) شروع به تبلیغ گوشی هایی با حافظه بزرگ کرده است. او می گوید گوشی های پرچمدار آینده این برندها با حداقل 16 گیگابایت رم وارد بازار خواهند شد، در حالی که نسخه برتر از 24 گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید