در سپتامبر 2021، Realme تبلت Realme Pad را در هند عرضه کرد. در حالی که این برند در سال 2022 جانشینی نداشت، شانس زیادی وجود دارد که یک تبلت جدید ریلمی امسال وارد بازار شود.

طبق گزارش TheTechOutlook، تبلت Realme Pad 2 در وب سایت گواهی استانداردهای هند مشاهده شده است. این تبلت با دو شماره مدل یافت شد که باید RMP2204 و RMP2205 ذکر شود. این نشان می‌دهد که می‌توان انتظار داشت دو نوع از دستگاه در هند عرضه شود. علاوه بر این، دو شماره مدل نیز در وب سایت گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد که نشان می دهد آنها از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می کنند.

همچنین اطلاعاتی در مورد Realme Pad 2 در دسترس نیست. می توان انتظار داشت که این تبلت دارای چیپست ارتقا یافته در کنار باتری بزرگتر و نمایشگر بهتر باشد. باید دید قیمت تبلت آینده افزایش خواهد یافت یا خیر.

Realme Pad یک تبلت شیک با بدنه فلزی است و از صفحه نمایش 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل بهره می برد، این تبلت تصاویری زنده با 16.7 میلیون رنگ، نسبت صفحه نمایش به بدنه 82.5 درصد و 360 را ارائه می دهد. nits of روشنایی. از حالت های مختلف نمایش مانند حالت خواندن، حالت تاریک، حالت شب و حالت نور خورشید پشتیبانی می کند.

Realme Pad که از تراشه Helio G80 مدیاتک پشتیبانی می‌کند، عملکردی روان را همراه با حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌کند. فضای ذخیره سازی را می توان با استفاده از کارت MicroSD تا 1 ترابایت افزایش داد. گزینه های اتصال شامل WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS و پورت USB Type-C در مدل LTE است.

این تبلت مجهز به رابط کاربری Realme UI for Pad مبتنی بر اندروید 11 است و با ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی چند کاربره و Google Kids Space، تجربه‌ای راحت را ارائه می‌کند. علاوه بر این، نمایشگر دارای قابلیت تقسیم صفحه است و چند وظیفه ای قابل توجه را انجام می دهد. Realme Pad با چهار بلندگو دارای گواهینامه صوتی Hi-Res است و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند، می توان از چنین مدلی انتظار یک تجربه صوتی فراگیر را داشت. دارای دو دوربین 8 مگاپیکسلی، میکروفون دوگانه و سنسورهای اضافی مانند نور محیط، شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما است.

Realme Pad با باتری 7100 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی، استفاده طولانی مدت را تضمین می کند. حتی می توان از آن برای شارژ معکوس استفاده کرد. تنها عیب قابل توجه عدم وجود جک 3.5 میلی متری هدفون است.

منبع

به این پست امتیاز دهید