در خلال کنفرانس معرفی سری ردمی نوت 13، شیائومی همچنین از تعداد زیادی محصولات از جمله Redmi Buds 5 رونمایی کرد. علاوه بر بادز 5، این شرکت همچنین نسخه محدود مد روز Redmi Buds 5 AAPE را عرضه کرد که قرار است برای خرید در دسترس باشد.

از ساعت 10:00 صبح روز 26 سپتامبر فروش آنها آغاز می شود. این هدفون با برچسب قیمت 299 یوان (41 دلار) عرضه می شود و ترکیبی از عناصر طراحی منحصر به فرد و ویژگی های چشمگیر دارد. از نظر زیبایی شناسی، نسخه محدود مد روز Redmi Buds 5 AAPE در جعبه هدیه استتاری سبز متمایز، با طراحی مد روز ICON و پوسته شخصی‌سازی شده عرضه می‌شود. کیس هدفون خود یک الگوی استتار سبز چشمگیر را به نمایش می‌گذارد، با پوشش شفاف محفظه که جلوه‌ای مدرن می‌افزاید.

هر هدفون دارای رنگ سبز خالص و براقی هستند که نشان‌های Redmi و AAPE با سلیقه بر روی آنها چاپ شده است. وقتی صحبت از مشخصات به میان می‌آید، توجه به این نکته مهم است که هدفون‌های مد روز Redmi Buds 5 AAPE نسخه محدود دارای قابلیت‌های فنی یکسانی با نسخه استاندارد هستند که صرفاً در طراحی متفاوت به نظر می رسند. این هدفون در بخش کاهش نویز می درخشد و از فناوری کاهش نویز هوش مصنوعی دو کاناله پشتیبانی می کند که به عمق کاهش نویز چشمگیر 46 دسی بل دست می یابد و عملکرد نسل قبلی را 2.6 برابر بیشتر می کند.

این فناوری می تواند به طور موثر صدای پس زمینه را تا 99.3درصد کاهش دهد و سه حالت کاهش نویز قابل تنظیم را برای پاسخگویی به محیط های مختلف ارائه می دهد. علاوه بر این، هدفون با ویژگی‌های تماس میکروفون دوگانه ضد نویز باد طراحی شده که توسط یک الگوریتم اختصاصی هوش مصنوعی ضد نویز باد تکمیل شد. این ترکیب آنها را قادر می سازد تا به طور موثر با انرژی باد خارجی مقابله کنند و در برابر باد تا سطح 4 مقاومت کنند. این هدفون به یک دیافراگم 12.4 میلی متری با پوشش تیتانیوم پلیمری مجهز شده که تولید صدای با کیفیت بالا را تضمین می کند.

برای کسانی که دائما در حال حرکت هستند، Redmi Buds 5 سطح قابل توجهی از راحتی را فراهم می کند. تنها 5 دقیقه شارژ به شما 2 ساعت پخش موسیقی می دهد و برای شارژ سریع ایده آل است. علاوه بر این، وقتی این هدفون با محفظه هدفون همراه می‌شود، عمر باتری طولانی‌تری تا 40 ساعت ارائه می‌دهد و تضمین می‌کند که می‌توانید برای مدت طولانی از موسیقی خود بدون نگرانی از تمام شدن شارژ لذت ببرید.

هدفون Redmi Buds 5 AAPE Trendy Limited Edition ویژه یک مدل جذاب

در اخباری دیگر شیائومی پیشتر یک رویداد رونمایی در چین برگزار کرد و تعداد انگشت شماری از محصولات جدید را معرفی نمود. توجه به مدل‌های جدید سری Redmi Note 13 و همچنین Redmi Pad SE جلب شد. در پایان سخنرانی، این شرکت همچنین دو پروژکتور جدید Redmi Projector 2 و Projector 2 Pro را معرفی کرد.

Redmi Projector 2 در رنگ‌های سبز و شنی عرضه می‌شود. طبق مشخصات رسمی، روشنایی اندازه گیری شده 180 لومن CVIA است. چیزی که آن را متمایز می کند، الگوریتم هوش مصنوعی اصلاح همه جانبه توسعه یافته داخلی آن بوده که به طور خودکار با کمک یک موتور یکپارچه هنگام روشن کردن آن، فوکوس را کنترل می کند. این پروژکتور دارای یک سیستم نوری کاملاً محصور سفارشی به همراه لنز بسیار شفاف با وضوح بالا است که طول عمر چشمگیر تا 10 سال را نوید می دهد.

وضوح تصویر 1080P واضح است و نسبت تصویر 1.2:1 را ارائه می دهد. از نظر صدا، به بلندگوهای داخلی دوگانه مجهز شده است و فناوری رمزگذاری میدان صوتی مجازی پانورامیک پیشرفته WANOS چین را برای تجربه صوتی فراگیرتر و لایه ای تر به ارمغان می آورد. Redmi Projector 2 Pro یک پروژکتور برتر از این دو است. دارای یک سیستم نوری محصور شده که بازده نور را تا 50 درصد بهبود می بخشد و در نتیجه روشنایی بالاتری دارد.

این لنز به یک لنز غیر کروی سفارشی مجهز شده که کیفیت تصویر واضح تر و دقیق تر را تضمین می کند. SGS (یک مرجع صدور گواهینامه) روشنایی پروژکتور را در 300 لومن CVIA با وضوح 1080P و نسبت تصویر 1.2:1 تأیید کرده است. این پروژکتور همچنین دارای یک ماژول سنجش لیزری سفارشی TOF (زمان پرواز) بوده که با یک دوربین با وضوح بالا و الگوریتم‌های مجهز به هوش مصنوعی کار می‌کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید