آشنایی با CRM اوج ابری و کاربردهای آن

CRMاوج ابری اولین پلتفرم دانش بنیان مدیریت ارتباط با مشتری است که مدیریت روابط درون و برون سازمانی را به بهترین وجه کنترل می‌کند. با استفاده از این پلتفرم می‌توان اقدامات بازاریابی، فروش و پشتیبانی را هماهنگ کرده و سطح کیفیت هر کدام را با قدرت اطلاعات و همکاری تیمی افزایش داد.

CRM اوج ابری یک ابزار همه جانبه است که در تمام طول سفر مشتری، در کنار کارکنان شما به بهبود روابط و تعیین بهترین استراتژی ممکن می‌پردازد. ابزارهای این سیستم یک پروفایل ۳۶۰ درجه از هر مشتری در اختیار کسب و کار شما قرار می‌دهند و برای هر فعالیت، از تنظیم جلسه تا تهیه ی گزارش و آمار، سرعت و کیفیت لازم را اضافه می‌کنند. با استفاده از امکانات بر پایه ی خدمات ابری می‌توانید با هزینه ای مقرون به صرفه، از هر زمان یا مکانی و با استفاده از هر دستگاهی به اطلاعات مورد نیاز کسب و کار خود دسترسی پیدا کنید و اقدامات لازم را با کمک CRM انجام دهید.

با توجه به اینکه حجم داده‌های تولید شده در هر کسب و کار، روزانه به طور تصاعدی افزایش می‌یابد، نیازهای سازمان‌ها تغییر کرده است. اکنون، به فناوری CRM نیاز داریم که بتواند داده‌ها را در زمان واقعی استخراج، تجزیه و تحلیل و تفسیر کند تا تصمیمات تجاری سریع و مبتنی بر واقعیت اتخاذ شوند. پلتفرم CRM اوج ابری با استفاده سیستم هوش مصنوعی آلاوان امکانات زیر را برای مشتریان خود فراهم کرده است:

1. می توانید سوابق مشتری و داده‌های تجاری را که سیستم از فروش، فعالیت‌های فروش اینترنتی، ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی و… جمع‌آوری می‌شود، تجزیه و تحلیل کنید و چشم‌اندازهای صحیح ارائه کنید.

به عنوان مثال…

  • کسب‌وکارهای هدف را شناسایی کنید و الگوهای خرید شرکت‌ها را مشاهده کنید. تجزیه و تحلیل پیش بینی کننده CRM اوج ابری، توصیه‌های محصول و فروش بهتری را ارائه می‌دهد. این هوشمندی حفظ مشتری را نیز افزایش می‌دهد.
  • به نمایندگان فروش کمک کنید تا بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های تعاملی و ابزارهای پیشرفته امتیازدهی سرنخ، بر سرنخ‌هایی با اولویت بالا تمرکز کنند. همچنین، فاکتورهای موثر بر راه‌اندازی کمپین‌های ایمیلی را با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و تاریخچه پاسخ مشتری تعیین کنید.
  • با تقویت و خودکارسازی بخش‌های مبتنی بر روتین فرآیند کسب‌وکار، تیم های فروش می‌توانند زمان خود را صرف نیازهای پیچیده‌تر و رفع تقاضاهای مشتریان کنند.

2. تقسیم بندی مشتریان و نام گذاری

CRM اوج ابری مبتنی بر هوش مصنوعی آلاوان می‌تواند به شما کمک کند تا در رویکرد تقسیم‌بندی مشتریان دقیق‌تر شوید. با کمک الگوریتم‌های هوشمند، می‌توانید مشتریان را بدون دردسر بر اساس جمعیت‌شناسی، رفتار خرید، علاقه‌مندی‌ها و چالش‌ها تقسیم کنید. می‌توانید داده‌های گذشته در مورد رفتار مشتری را مطالعه کنید و رفتار آینده آن‌ها را پیشبینی کنید تا پیام‌ها یا تجربیات تعامل شخصی‌سازی شده ارائه دهید. هرچه بازاریابی شما هدفمندتر شود، می‌توانید سرنخ‌های بیشتری را به دست آورید.

به عنوان مثال…

  • از داده‌های ارزشمند برای هدف قرار دادن مجموعه خاصی از مشتریان بالقوه به جای یک گروه بزرگ و کلی استفاده کنید
  • موتور تقسیم‌بندی خودکار CRM می‌تواند بخش‌های دقیق ایجاد کند و کمپین‌های هدفمند را از یک مرکز داده واحد اجرا کند.

3. مدیریت سرنخ‌ها را تسهیل کنید.

اگر حجم سرنخ‌ها زیاد باشد، غربال کردن همه آن‌ها به صورت دستی چالش برانگیز می‌شود. با این حال، هر فرصت از دست رفته، درآمد از دست رفته خواهد بود. شما نمی توانید سرنخ‌ها را نادیده بگیرید، به خصوص آن‌هایی که واجد شرایط هستند. وقتی هوش مصنوعی آلاوان و فناوری CRM اوج ابری در کنار هم کار می‌کنند قدرت کسب و کار شما بالاتر می‌رود. می‌توانید خروجی‌ها را بدون در نظر گرفتن کیفیت تعامل افزایش دهید، شیوه تعامل، پرورش سرنخ، واجد شرایط بودن و پیگیری سرنخ‌ها را متحول کنید.

به عنوان مثال…

  • ابزارهای هوش مصنوعی فرآیند فروش را اتوماسیون‌سازی می‌کنند و از طریق اتوماسیون ایمیل یا پیام‌های اس ام اس به بسته شدن معاملات کمک می‌کند. هنگامی که سرنخ واجد شرایط شد، یک نماینده فروش آن را به عهده می‌گیرد.
  • تجزیه و تحلیل پیشبینی‌کننده که مخاطبین را بر اساس تعامل و خرید اولویت‌بندی می‌کند به نمایندگان فروش کمک می‌کند تا ابتدا روی بهترین و شایسته ترین سرنخ‌ها تمرکز کنند و خط لوله فروش را بهینه‌سازی کنند.

4. افزایش تعامل و حفظ مشتری

نرم‌افزار CRM اوج ابری مجهز به هوش مصنوعی آلاوان می‌تواند با تعیین وضعیت مشتریان از طریق ثبت اطلاعات به دست آمده از مکالمات و تعاملات، داده‌های ارزشمند برای اقدامات بعدی تولید کند و نرخ حفظ مشتریان را افزایش دهد. به این ترتیب می‌توانید مشکلات احتمالی را به سرعت شناسایی کنید و برای پاسخگویی به مشتریان سریعا اقدام کنید. ادغام هوش مصنوعی آلاوان و CRM اوج ابری می‌تواند داده‌ها را از تمام نقاط تماس با مشتری ردیابی کنند و پیش‌بینی دقیقی از رفتار و نیات آن‌ها به شما ارائه دهند.

به عنوان مثال…

  • از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات موجود، قصد تماس گیرنده را پیش بینی کنید، سرعت تفکیک پرونده را افزایش دهید و موارد تشدید چالش را کاهش دهید.

5. افزایش نرخ بسته شدن معاملات

CRM اوج ابری مبتنی بر هوش مصنوعی آلاوان می‌تواند سناریوهای مختلف فروش را که در آن معاملات رد و بسته شده است، بررسی کند. این سیستم بینش‌های مفیدی ارائه می‌دهد و توصیه‌های هوشمندانه‌ای را در مراحل مختلف قیف فروش ارائه می‌کند تا به نمایندگان فروش در بستن معاملات کمک کند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند بر پنج حوزه اصلی فروش تأثیر بگذارند؛ بهینه‌سازی قیمت، پیشبینی، افزایش فروش و فروش متقابل، امتیازدهی سرنخ و مدیریت عملکرد.

به عنوان مثال…

  • CRMاوج ابری پیشنهادات هوشمندانه، بینش‌های دقیق و پیش‌بینی‌هایی ارائه می‌دهد تا نمایندگان فروش بتوانند این عناصر را در مدیریت سرنخ، قیمت‌ها و پیش‌بینی فروش بگنجانند.
  • نرم‌افزار CRM مبتنی بر هوش مصنوعی محصولات مشابه را در یک گروه قرار می‌دهد، و همچنین پیشنهادات تخفیف، مشوق‌ها و شرایط پرداخت را برای رسیدن به قیمت‌های پویا و بهینه در نظر می‌گیرد.

استفاده از نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) اوج ابری مبتنی بر هوش مصنوعی آلاوان، ابزاری بسیار کارآمد و حیاتی برای بهبود روابط با مشتریان و افزایش کارایی در بازاریابی محسوب می‌شود. این نرم‌افزار با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، اطلاعات گسترده مربوط به مشتریان را تجزیه و تحلیل کرده و الگوهای رفتاری آن‌ها را پیش‌بینی می‌کند. این امکان به بازاریابان کمک می‌کند تا استراتژی‌های خود را بر اساس نیازها و تمایلات واقعی مشتریان بهینه‌سازی کرده و ارتباطات شخصی‌سازی شده و موثرتری ایجاد نمایند. همچنین، این نرم‌افزار با اتوماسیون فرآیندها، زمینه را برای افزایش بهره‌وری و کاهش خطاهای انسانی فراهم می‌کنند.

بیشتر بخوانید «به منظور آشنایی بیشتر با تعرفه ها و پلن های قیمت اوج ابری روی لینک داده شده کلیک کنید.