شرکت جی بی ال هندزفری جدیدی به نام LIVE FLEX 3 معرفی کرده است که قاب شارژ این هندزفری از ویژگی هیجان انگیزی برخوردار است.

به گزارش آی تی هوم، قاب شارژ جدیدترین هندزفری JBL دارای صفحه نمایش لمسی است و کاربران می توانند برای آن والپیپر تنظیم کنند. از دیگر کاربردهای صفحه لمسی هندزفری مورد بحث می توان به پخش و تغییر آهنگ ها، تنظیم حالت های مختلف بسته به محیط، تنظیم جلوه های صوتی و کمک به یافتن دستگاه های هندزفری اشاره کرد.

JBL

هندزفری موجود در جعبه شارژ دارای درایورهای دینامیک 12 میلی متری است. هندزفری LIVE FLEX 3 با کمک چهار میکروفون به صورت تطبیقی ​​نویز را کاهش می دهد و گواهی IP54 را دریافت کرده است.

هندزفری LIVE FLEX 3GB به لطف بلوتوث 5.3 مصرف بهینه انرژی دارد و می تواند اطلاعات را سریعتر از قبل منتقل کند. هندزفری مذکور در صورت همراه شدن با کیس شارژ، عمر باتری آن 50 ساعت است. استفاده از آن بدون قاب، عمر باتری را به 10 ساعت کاهش می دهد.

JBL

کیس شارژ هندزفری LIVE FLEX 3 از شارژ سریع پشتیبانی می کند و تنها با 10 دقیقه شارژ می تواند به مدت چهار ساعت از هندزفری پشتیبانی کند.

مقالات مرتبط

قیمت هندزفری جدید LIVE FLEX 3 حدود 212 دلار اعلام شد و در حال حاضر فقط برای پیش فروش در چین موجود است. این محصول در تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) به طور رسمی عرضه خواهد شد.