پوکو می خواهد وارد بازار تبلت ها شود. تبلت Poco در وب سایت گواهی اتحادیه اروپا (EEC) مشاهده شده است که به وضوح به ماهیت تبلت آن اشاره دارد.

به نظر می رسد پوکو در حال کار بر روی لوازم جانبی مختلفی برای اولین تبلت خود است، زیرا یک قلم با نام تجاری Poco با شماره مدل 2407CMPBCG در پایگاه داده FCC مشاهده شده است. از طرفی اطلاعات صفحه کلید این تبلت با شماره مدل 24071KB3FG در لیست IMDA دیده شده است.

لیست FCC و EEC جزئیات زیادی در مورد تبلت Poco یا لوازم جانبی آن ارائه نمی دهد. طبق گزارش‌های قبلی، Poco Pad یک نسخه تغییر نام تجاری Redmi Pad Pro خواهد بود.

تبلت پوکو به صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز مجهز خواهد شد. پردازنده این دستگاه احتمالاً اسنپدراگون 7 اس نسل 2 خواهد بود و این تبلت از حداکثر 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی استفاده خواهد کرد. ما انتظار داریم که Poco Pad به یک باتری 10000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی مجهز شود.

از دیگر ویژگی های احتمالی تبلت پوکو می توان به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. طبق گزارش های قبلی، این دستگاه به طور پیش فرض اندروید 14 را اجرا می کند و دارای جک 3.5 میلی متری هدفون و چهار بلندگو خواهد بود.

قیمت تبلت مورد انتظار پوکو هنوز مشخص نیست و همچنین تاریخ دقیق عرضه این دستگاه را نیز نمی دانیم. انتظار می رود Poco Pad در ماه های آینده به طور رسمی معرفی شود.