با انجام مراحل بالا، لمس گوشی اپل شما غیرفعال می شود. برای بازگشت به حالت عادی، باید دکمه هوم یا پاور کنار گوشی را سه بار فشار دهید، رمز عبور را وارد کرده و End را انتخاب کنید.

برنامه قفل را لمس کنید تا قفل گوشی اندرویدی خود را لمس کنید

قفل لمسی – قفل صفحه یکی از بهترین برنامه های اندروید برای قفل کردن صفحه لمسی هنگام تماشای محتوای YouTube است. این برنامه در قسمت اعلان یا به عنوان یک دکمه روی صفحه نمایش زمانی که فیلم نمایش داده می شود ظاهر می شود. کاربر می تواند با دو بار ضربه زدن روی نماد، قفل صفحه را فعال یا غیرفعال کند.

اپلیکیشن Touch Lock ابتدا از کاربر می خواهد که یک الگو را برای قفل کردن تنظیمات انتخاب و تایید کند. سپس اجازه قرار دادن در همه برنامه ها را دریافت کنید (اجازه نمایش روی سایر برنامه ها).

در مرحله بعد می توانید به صورت دستی اپلیکیشن هایی را که می خواهید گوشی را با استفاده از Touch Lock قفل کنید انتخاب کنید. اگر این گزینه را به Automatic تغییر دهید، تمام برنامه های موجود در گوشی به طور خودکار انتخاب می شوند.

لمس را در یوتیوب غیرفعال کنید

یکی از ویژگی های اپلیکیشن یوتیوب قفل کردن صفحه لمسی گوشی برای جلوگیری از حواس پرتی در حین پخش ویدیو است. برای استفاده از این قابلیت ابتدا باید ویدیوی مورد نظر را وارد کنید سپس گزینه تنظیمات (چرخ در گوشه پایین فیلم) و در نهایت گزینه صفحه قفل فعال کردن