ریلمی در حال برنامه ریزی برای معرفی پرچمدار بعدی خود، “GT Neo 6” با استفاده از روش جدیدی است که تا به حال هیچ شرکتی به آن فکر نکرده است. این شرکت قصد دارد از یک انسان دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی برای رونمایی از GT Neo 6 در 9 می (20 می 1403) استفاده کند.

طبق حساب رسمی Realme در شبکه اجتماعی Weibo، این شرکت چینی اولین برندی خواهد بود که کنفرانس راه اندازی گوشی خود را با یک انسان دیجیتال با هوش مصنوعی برگزار می کند. ریلمی قصد دارد ابتدا Realme GT Neo 6 را در چین عرضه کند. پس از آن به احتمال زیاد این پرچمدار را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. هنوز خبری از قیمت احتمالی این گوشی منتشر نشده است. از این رو باید منتظر باشیم تا این رویداد مشخص شود. در ضمن اسم رمز این گوشی «Hurricane» است.

مشخصات احتمالی گوشی Realme GT Neo 6

گزارش هایی در مورد برخی از مشخصات GT Neo 6 منتشر شده است.این گوشی به پردازنده قدرتمند نسل 3 اسنپدراگون 8s مجهز خواهد شد اما هنوز اطلاعاتی از میزان حافظه ذخیره سازی در دست نیست.

خوشبختانه، خرده فروش چینی JD.mall جزئیات بیشتری را در مورد Realme GT Neo 6 پیش از عرضه رسمی آن فاش کرده است. به عنوان مثال، این دستگاه احتمالاً با یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که از شارژ سیمی 120 واتی پشتیبانی می کند. از نظر دوربین، این دستگاه مجهز به سیستم دوربین دوگانه در قاب پشتی است که احتمال می رود دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل باشد. علاوه بر این، GT Neo 6 دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

ریلمی قبلا تایید کرده است که این گوشی در رنگ بنفش در دسترس خواهد بود، اما ممکن است گزینه های رنگ دیگری در زمان عرضه وجود داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این گوشی چه ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری دیگری خواهد داشت.