مدیر هر کسب و کاری باید روزانه در جهت استفاده بهتر از زمان و نیروی انسانی خود گام بردارد، یکی از این اقدامات استفاده از نرم افزار مدیریت کسب و کار برای بهره وری بهتر است، نرم افزار BPM برای مدیریت و بهینه سازی فرآیندها استفاده می شود.

نرم افزار مدیریت فرآیند زیرسیستم یک ماژول مستقل طراحی شده در تیمیار است که بستر مناسبی را برای تعریف گردش کار، ردیابی اقدامات و تعریف فرم های مورد نیاز سیستم های مختلف یک کسب و کار فراهم می کند. نرم افزار مدیریت فرآیند و فرم تیمیار با سیستم های ارتباط با مشتری، مدیریت پروژه، پورتال، منابع انسانی و غیره یکپارچه شده است.

دلایل استفاده از نرم افزار مدیریت فرآیند

بهره وری و کاهش خطا دو عامل مهم در بهبود عملکرد کسب و کار هستند. استفاده از نرم افزار BPM (مدیریت فرآیندهای کسب و کار) می تواند به شما و کسب و کارتان در این زمینه ها کمک کند. در این مقاله از شرکت تیم یار به بررسی دلایل نیاز تجاری به نرم افزار BPM می پردازیم:

  • بهبود فرآیندها

نرم افزار BPMS این به شما امکان می دهد فرآیندهای کسب و کار خود را بهبود بخشید. با کمک این نرم افزار می توانید فرآیندهای خود از جمله شناسایی و اصلاح گلوگاه ها، حذف فرآیندهای تکراری، افزایش شفافیت و هماهنگی بین بخش ها و افراد مختلف و بهبود جریان کار را مدیریت و بهینه کنید.

  • افزایش کارایی

با استفاده از نرم افزار مدیریت فرآیند می توانید کارایی عملیات تجاری را افزایش دهید. این نرم افزار به شما امکان طراحی و پیاده سازی فرآیندهای بهینه و کارآمد، بهبود اطلاعات وظایف، بهینه سازی زمان و منابع و نظارت و ارزیابی عملکرد فرآیند را می دهد.

نرم افزار BPMS می تواند به کاهش اشتباهات و خطاها در فرآیندهای تجاری کمک کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید قوانین و استانداردهای کسب و کار را اجرا کنید، تغییرات را به صورت کنترل شده اجرا کنید و خطای انسانی را به حداقل برسانید.

  • تعامل بین بخش ها

این نرم افزار فرصتی برای ایجاد تعامل و همکاری بین بخش ها و افراد مختلف فراهم می کند. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فرآیندهای مشترک و هماهنگی بین بخش ها ایجاد کنید، اطلاعات را به طور موثر به اشتراک بگذارید و توانایی ردیابی و بررسی وضعیت فعلی فرآیندها را داشته باشید.

با در نظر گرفتن این موارد، استفاده از نرم افزار BPMS می تواند بهره وری را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد، خطاها را کاهش دهد و کارایی کسب و کار شما را بهبود بخشد.

نرم افزار مدیریت پروژه

سایر نرم افزارهای مهم در سازمان ها نرم افزار مدیریت پروژه و- نرم افزار مدیریت پروژه یکی از ابزارهای اولیه سازمان ها برای تدوین برنامه زمان بندی و دستیابی به اهداف پروژه با کیفیت مطلوب و جلوگیری از هدر رفتن منابع کسب و کار است. نرم افزار مدیریت پروژه تحت وب تیمیار یکی از سیستم های کاربردی TimyarERP می باشد که در ارتباط مستقیم با سایر سیستم ها و زیرسیستم های مورد نیاز کسب و کار به مدیران خود امکان مدیریت بهینه منابع محدود و ارزشمند سازمان را می دهد. مدیریت بهینه زمان، بودجه و اهداف سازمانی با نرم افزار مدیریت پروژه تیمیار به راحتی در اختیار تیم ها و واحدهای مختلف سازمان است.

نرم افزار مدیریت پروژه ابزاری است که برای برنامه ریزی، پیشرفت، نظارت و کنترل فعالیت ها و منابع مورد استفاده در یک پروژه استفاده می شود. این نرم افزارها به تیم ها و مدیران پروژه کمک می کنند تا پروژه ها را با کارایی بیشتری مدیریت کنند و به نتایج موفق تری دست یابند.

نرم افزار مدیریت پروژه به مدیران پروژه کمک می کند تا فعالیت ها و منابع مورد نیاز در هر مرحله را به طور دقیق برنامه ریزی کنند و بودجه مناسبی برای پروژه تعیین کنند. این نرم افزارها به شما امکان تخصیص بهینه منابع انسانی، مالی و فیزیکی را می دهند. می توانید منابع را به طور همزمان اولویت بندی، برنامه ریزی یا استفاده کنید. با استفاده از نرم افزار مدیریت پروژه می توانید پیشرفت پروژه را به دقت رصد کنید، وضعیت فعلی و پیشرفت را بررسی کنید و نقاط ضعف و تاخیر را شناسایی کنید. نرم افزار مدیریت پروژه ابزار قدرتمندی است که به کسب و کارها کمک می کند تا پروژه های خود را با کارایی بیشتری مدیریت کنند، بهره وری را افزایش دهند و خطاها را کاهش دهند.

به این پست امتیاز دهید