با توجه به اینکه تلفن همراه در اکثر زمان ها و مکان ها قابل دسترسی است، بیشتر اطلاعات مورد نیاز کاربران را در خود دارد. بنابراین، تهیه نسخه پشتیبان از گوشی یکی از مهمترین کارهایی است که امروز باید انجام دهید. از طرفی یکی از مهم ترین اطلاعات موجود در تلفن، شماره تلفن دوستان، آشنایان و همکاران است.

در دسترس بودن مداوم تلفن همراه باعث می شود خطر از دست دادن اطلاعات همیشه وجود داشته باشد. پس بهتر است تا حد امکان پشتیبان تهیه کنید.

راه های مختلفی برای پشتیبان گیری از مخاطبین تلفن وجود دارد که در این مقاله به آنها می پردازیم تا بتوانید با استفاده از یکی از این روش ها، از مخاطبین تلفن با توجه به نیاز خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پشتیبان‌گیری از مخاطبان تلفن Android در حساب Google

از آنجایی که سیستم عامل اندروید توسط گوگل توسعه یافته است، یکی از بهترین راه های ممکن برای پشتیبان گیری از مخاطبین در گوشی های اندرویدی، فعال کردن پشتیبان گیری در حساب گوگل است. زیرا ادغام آن بین تمام سرویس ها باعث می شود بعداً به آن دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این با فعال کردن بک آپ خودکار مخاطبین، فرآیند همگام سازی به صورت خودکار و در بازه های زمانی مشخص انجام می شود تا در هر لحظه آمادگی لازم وجود داشته باشد تا در صورت آسیب یا سرقت ناگهانی گوشی، بتوانید اتصال را حفظ کنید. شما با مخاطبین خود هستید

همچنین داشتن نسخه پشتیبان از مخاطبین در گوشی باعث می شود در صورت تغییر گوشی، با وارد کردن اطلاعات حساب گوگل، بک آپ موجود به گوشی جدید وارد شود.

مزیت دیگری که با پشتیبان گیری مخاطب در حساب کاربری گوگل مشاهده می شود، امکان همگام سازی مخاطبان یک حساب کاربری مشابه در دستگاه های مختلف است. فرض کنید یک گوشی اندرویدی دارید و همچنین از iPad استفاده می کنید، اگر حساب کاربری گوگل را در هر دو دستگاه فعال کنید، پشتیبان گیری مخاطبین به طور خودکار در هر دو دستگاه همگام سازی می شود.

برای پشتیبان‌گیری از مخاطبین تلفن Android خود در حساب Google خود، مراحل زیر را دنبال کنید.