شرکت ریلمی به تازگی نسخه 8 گیگ رم گوشی ریلمی Narzo 70x 5G را روانه بازار کرد. این مدل در آوریل سال جاری معرفی و عرضه شده است.

 این گوشی ابتدا در انواع رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس بود. اکنون این برند نسخه جدیدی با رم بالاتر و فضای ذخیره سازی مشابه را معرفی کرده است.

ریلمی Narzo 70x 5G اکنون با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. قیمت آن 14999 روپیه بوده و نوع جدید در حال حاضر برای خرید از وب سایت برند و آمازون در دسترس است. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی یخی و سبز جنگلی قابل خرید است.

به غیر از رم افزایش یافته، سایر مشخصات ریلمی Narzo 70x 5G یکسان است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.72 اینچی FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز و حفره دوربین وسط نمایشگر که مشابه جزیره دینامیک اپل عمل می کند. همچنین یک دکمه Dynamic با الهام از دکمه Action اپل وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای است که یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز مونو 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

در بخش فنی، Narzo 70x 5G به پردازنده Dimensity 6100+ همراه با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. همچنین دارای سیستم خنک کننده VC برای دفع گرما است. این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می شود. از نظر نرم‌افزاری، دارای Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 هم است.

ریلمی Narzo 70x 5G یک مدل حافظه جدید دریافت کرد

در دیگر خبرها ریلمی یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند چینی است که هر سال محصولات جدیدی را معرفی و عرضه می‌کند. در این بین باید به برنامه بزرگ آینده آن اشاره کرد.

Realme در حال انجام یک جهش دیگر در فناوری شارژ سریع است. فرانسیس وانگ، رئیس بازاریابی Realme Global، در مصاحبه اخیر با یوتیوبر TheTechChap، نشان داد که این شرکت در حال آزمایش فناوری شارژ 300 واتی است. ریلمی همیشه در فناوری‌های شارژ پیشرو بوده است. در سال 2021، این شرکت فناوری دارت شارژ 65 واتی خود را با گوشی GT Master Edition معرفی کرد که می تواند باتری 4300 میلی آمپر ساعتی خود را در 33 دقیقه به طور کامل سوخت رسانی کند.

سال بعد در سال 2022، ریلمی GT Neo 3 را با پشتیبانی از شارژ 150 واتی عرضه کرد که قادر است باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تنها در 5 دقیقه از 0 به 50 درصد برساند. سپس پرچمدار سال گذشته آن، Realme GT Neo 5، سرعت شارژ 240 واتی بالاتری را ارائه کرد که به کاربران اجازه می‌دهد گوشی‌های خود را در کمتر از 10 دقیقه به طور کامل شارژ کنند.

عاقبت آن اکنون راه‌حلی حتی سریع‌تر 300 واتی است. ریلمی در حال حاضر تنها برندی است که فناوری شارژ 300 واتی را برای گوشی ها به نمایش می گذارد. نسخه نمایشی آنها نتایج چشمگیری را نشان می دهد، به طوری که گوشی در کمتر از سه دقیقه به 50 درصد شارژ می‌رسد و در کمتر از پنج دقیقه شارژ کامل می شود.

جزئیات فناوری شارژ سریع 300 واتی ریلمی در حال حاضر کافی نیست. مصاحبه با وونگ به جزئیاتی مانند زمان شارژ یا هیچ اشکالی نپرداخته است. همچنین مشخص نیست که این فناوری چه زمانی یا در یک گوشی هوشمند تجاری عرضه خواهد شد یا خیر. در حالی که شارژ سریع‌تر راحتی غیرقابل انکاری را به خصوص برای کاربرانی که در حال حرکت هستند ارائه می‌دهد، اما خود جنبه‌های منفی نیز دارد. سرعت شارژ بالا می تواند باعث داغ شدن بیش از حد گوشی شود که مستقیماً بر سلامت و طول عمر باتری تأثیر می گذارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند ریلمی آن را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید