هوآوی صبح امروز از گوشی‌های Pura 70 رونمایی کرد و بلافاصله فروش آن‌ها آغاز شد که منجر به فروش سریع مدل‌های Ultra و Pro شد. اطلاعات حاکی از آن است که فروش اولین دسته از مدل های پرو خانواده Pura 70 در کمتر از یک دقیقه به پایان رسید.

Weibo

هوآوی ابتدا عرضه اولیه گوشی های Pura 70 Pro و Ultra را از صبح امروز در فروشگاه های رسمی خود آغاز کرد و سپس فروش سری Pura 70 را از طریق وب سایت های رسمی و مراکز خرده فروشی آغاز کرد.

حجم بالای تقاضا برای بهترین گوشی های هواوی برای سال 2024، این شرکت را بر آن داشته است تا تابلوی «تمام موجودی» را در فروشگاه های فیزیکی خود قرار دهد.

هواوی مال

در کمتر از یک دقیقه، کل موجودی مدل های پریمیوم هواوی Pura 70 به فروش رفت. فروشگاه‌های فیزیکی هوآوی در چین مملو از مشتریانی بود که می‌خواستند اولین کسانی باشند که از گوشی Pura 70 استفاده می‌کنند.

هواوی از راه اندازی موج بعدی سری Pura 70 Pro و Ultra خبر داد. این محصولات در دو فروشگاه آنلاین و آفلاین مجدداً عرضه خواهند شد. پلتفرم هایی مانند VMall و JD.com این گوشی ها را در سایت خود قرار می دهند تا علاقه مندان بیشتری بتوانند آن ها را خریداری کنند.

مدیر ارشد خدمات استراتژیک بی سیم موبایل TechInsights گفت: سری Pura 70 احتمالاً به قدرت و موفقیت Mate 60 ادامه خواهد داد. اگر قیمت گوشی و تولید آن در آینده مشکلی ایجاد نکند، گوشی های Pura 70 می توانند امسال بیش از 10 میلیون دستگاه بفروشند. قیمت Huawei Pura 70 از 5499 یوان (760 دلار) شروع می شود.