طبق گزارشات، شیائومی در نظر دارد تا سری Xiaomi 13T را در 1 سپتامبر وارد بازار جهانی کند. در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی از سوی شیائومی وجود ندارد، گزارش های اخیر تقریباً همه چیز را در مورد شیائومی 13T و 13T Pro فاش کرده است. مدتی قبل از عرضه، یک ویدیو جعبه گشایی از شیائومی 13T منتشر شده است که ظاهر آن را فاش می کند.

ویدیوی جعبه گشایی شیائومی 13 تی نشان می دهد که طراحی آن مشابه Redmi K60 Ultra است. برای کسانی که نمی‌دانند، شیائومی 13 تی پرو شبیه Redmi K60 Ultra خواهد بود. گزارش ها نشان می دهد که 13T Pro با دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی) + 13 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 50 مگاپیکسلی (تله فوتو) بهتر عرضه می شود، در حالی که K60 Ultra دارای یک دوربین 50 مگاپیکسلی (اصلی) است. + سیستم دوربین 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) بود. تا آنجا که به Xiaomi 13T مربوط می شود، این مدل شاید طراحی یکسانی با ردمی کی 60 اولترا پیدا کند اما پردازنده متفاوت است.

ویدیوی جعبه گشایی 13T نشان می دهد که به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. همچنین نشان داده که این دستگاه در رنگ های مشکی و سبز در دسترس خواهد بود. گذشته از آن دستگاه به چیپست مدیاتک دیمنسیتی 8200 Ultra، رم 12 گیگابایتی، 3 گیگابایت رم مجازی، سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14،  حافظه داخلی 256 گیگابایتی  و پشتیبانی از NFC مجهز شده است. برای امنیت، به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر تجهیز است.

طبق گزارش اخیر، این دستگاه با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED دارای وضوح 1.5K با رزولوشن 2712 در 1220 پیکسل، نرخ نوسازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 2600 نیت عرضه خواهد شد.

گوشی Xiaomi 13T و آشکار شدن آن

این دستگاه با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و همان سیستم دوربین 13T Pro وارد بازار خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی همراه است. در اخباری دیگر شیائومی اسمارت بند 8 را در آوریل سال جاری راهی بازار چین کرد. از آن زمان تاکنون محدود به بازار داخلی بوده و هنوز وارد بازار جهانی نشده است. علی‌رغم اینکه یک پوشیدنی با ویژگی‌های غنی است، قیمت آن کمتر از 50 دلار بوده و آن را در بین سایر رقبا متمایز می کند. یکی از دلایل تقاضای بالای آن در بازار داخلی تلقی می شود که باعث شده شرکت ها تقاضای داخلی را در اولویت قرار دهند.

اما اکنون شیائومی به دنبال خدمات رسانی به بازار جهانی است که نشان می دهد اخیراً در وب سایت گواهی SIRIM مالزی و اعلامیه یک توزیع کننده لهستانی ذکر شده است. یک توزیع کننده بزرگ لهستانی اخیراً اعلام کرده که تحویل نسخه جهانی Smart Band 8 از 4 اکتبر آغاز خواهد شد. پیش‌سفارش از قبل با 199 PLN (48.51 دلار) در وب‌سایت آغاز شده است. اکنون این تاریخ ممکن بوده فقط برای لهستان قابل اجرا باشد و شرکت می تواند تاریخ های مناطق دیگر را نیز در روزهای آینده نشان دهد.

از آنجایی که اسمارت بند 8 هنوز در سطح جهانی عرضه نشده، شرکت ممکن است چند هفته زودتر آن را به دست کاربران برساند. شیائومی اسمارت بند 8 دارای صفحه نمایش لمسی 1.62 اینچی AMOLED است که از نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت با تراکم پیکسلی 326ppi بهره می برد. این ساعت دارای حداکثر 200 واچ فیس است که به راحتی از طریق برنامه سلامت شیائومی قابل تغییر هستند.

برخی از واچ فیس ها حتی به کاربران اجازه می‌دهند بازی‌هایی مانند پینگ پنگ، شوتر و غیره را انجام دهند. این دستگاه بیش از 150 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و ویژگی های آن همچنین برخی از داده های مهم مانند فرکانس گام، طول گام و نیروی ضربه به زمین را ردیابی می کند. همچنین از ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر اکسیژن خون و ردیابی قاعدگی برای زنان پشتیبانی می کند. باتری لیتیوم پلیمری 190 میلی آمپر ساعتی آن تا 16 روز شارژ می شود. شارژر مغناطیسی آن تنها 1 ساعت طول می کشد تا آن را به طور کامل شارژ کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید