Spotify برای رقابت با یوتیوب و سایر سرویس های پخش ویدئو، او قصد دارد تماشا کند نماهنگ کامل را به برنامه خود اضافه کنید. بر اساس گزارش های منتشر شده، این شرکت در حال گفتگو با شرکای احتمالی خود است و هنوز مشخص نیست این ویژگی چه زمانی ارائه می شود.

طبق گزارش بلومبرگ، کاربران Spotify ممکن است در آینده بتوانند موزیک ویدیوهای آهنگ های مورد علاقه خود را تماشا کنند. اگرچه این مفهوم برای یک پلتفرم استریم موسیقی جدید نیست و اپل سال‌هاست که آن را به کاربران ارائه می‌کند، اما Spotify همچنان می‌تواند با Apple Music رقابت جدی‌تری داشته باشد و همچنین می‌تواند مخاطبان زیادی را در YouTube، Instagram و TikTok جذب کند.

کسب درآمد از Spotify از طریق ویدیو؟

البته موزیک ویدیوها چندان سودآور نیستند. به عنوان مثال، یوتیوب 55 درصد از درآمد تبلیغات ویدیویی خود را به سازندگان پرداخت می کند که به طور متوسط ​​18 دلار در هر 1000 بازدید است. با این حال، به دلیل فشارهای اقتصادی، Spotify در اوایل سال جاری تعداد قابل توجهی از کارکنان خود را اخراج کرد و اکنون موزیک ویدیوها می توانند بدون نیاز به تیم تولید بزرگ مانند پادکست، وضعیت مالی شرکت را تا حدودی بهبود بخشند.

استفاده از Spotify برای ویدیوها در حال حاضر به دو مورد محدود است. این برنامه به سازندگان پادکست اجازه می دهد تا ویدیوهای 30 ثانیه ای را در برنامه های خود پست کنند تا در مورد کار خود صحبت کنند. همچنین در حین گوش دادن به برخی آهنگ ها، گیف های 10 ثانیه ای را نمایش می دهد.

سال گذشته اسپاتیفای از طراحی جدیدی مشابه TikTok رونمایی کرد، اما این تغییر بیشتر برای کشف موسیقی و پادکست طراحی شده است. این شرکت همچنین سعی کرد از محتوای برنامه های تلویزیونی مانند کمدی سنترال و کلیپ های ESPN چند سال پیش استفاده کند، اما موفق نشد.