مراحل راه اندازی گوشی شیائومی

پس از روشن کردن گوشی شیائومی برای اولین بار یا پس از ریست فکتوری گوشی شیائومی، دکمه فلش را فشار دهید و مراحل زیر را دنبال کنید:

  • زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید ضربه بزنید “افزایش اندازه متن” در پایین صفحه، اندازه فونت دستگاه خود را کم یا زیاد کنید.
  • کشور مورد نظر را انتخاب کنید. پس از انتخاب منطقه، چند ثانیه طول می کشد تا به مرحله بعدی بروید.
  • در مرحله شرایط و ضوابط “من توافقنامه کاربر و خط مشی رازداری را خوانده و می پذیرم» را انتخاب کنید و روند راه اندازی گوشی شیائومی را ادامه دهید > دست زدن به
  • در این مرحله از شما خواسته می شود که گوشی را از طریق وای فای به اینترنت متصل کنید. اگر نمی‌خواهید به اینترنت متصل شوید و قصد دارید بعداً این کار را انجام دهید، می‌توانید روی Skip ضربه بزنید. با این حال، توصیه می کنیم گوشی خود را به اینترنت متصل کنید.
  • در این مرحله برای رفتن به صفحه باید چند ثانیه صبر کنید “کپی برنامه ها و داده ها” هدایت شوید می‌توانید انتخاب کنید که برنامه‌ها، عکس‌ها، مخاطبین، حساب Google و موارد دیگر را از تلفن قدیمی به تلفن جدید منتقل کنید یا از این مرحله رد شوید. اگر قصد دارید بعداً این کار را انجام دهید، گزینه “نسخه برداری نکنید” انتخاب کنید.
  • باید جیمیل خود را در صفحه ورود به حساب Google وارد کنید. البته می‌توانید بعداً این کار را انجام دهید و از آن صرفنظر کنید تا فرآیند راه‌اندازی سریع‌تر تکمیل شود. اگر اکانت گوگل ندارید، می توانید پس از نصب یک اکانت گوگل در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید.
  • در صفحه بعد، گوگل در مورد دسترسی به موقعیت مکانی، به‌روزرسانی خودکار سیستم و موارد دیگر سؤال می‌کند که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را روشن کنید و « را انتخاب کنید.ارسال داده های مصرف و تشخیص عیبخاموش کنید
  • در این مرحله از راه اندازی گوشی، می توانید روش های امنیتی مانند اثر انگشت یا تشخیص چهره را برای باز کردن قفل گوشی در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید بعداً قفل صفحه را تنظیم کنید، روی ضربه بزنید پاسخ دست زدن به
  • در صفحه بعد تنظیمات مربوط به رابط کاربری شیائومی وجود دارد که هنگام فعال یا غیرفعال کردن آنها باید دقت بیشتری داشته باشید. ما گزینه هایی مانند “شخصی سازی تبلیغات», «برنامه تجربه کاربری“و”داده های استفاده و عیب یابی را ارسال کنیدغیرفعال کردن این گزینه‌ها پس از راه‌اندازی از طریق تنظیمات نیز قابل تغییر هستند.
  • حال در تب تنظیمات فونت سبک مورد نظر را انتخاب کنید. ناگفته نماند که امکان تغییر فونت گوشی شیائومی پس از راه اندازی اولیه وجود دارد.
  • در صفحه انتخاب راه‌انداز پیش‌فرض، دو گزینه برای انتخاب وجود دارد: کلاسیک و کشوی برنامه. در حالت کلاسیک، همه برنامه ها مانند iOS در صفحه اصلی نمایش داده می شوند. حالت دیگر App Drawer یا منوی کشویی برای نمایش برنامه ها است. اگر این گزینه را فعال کنید، گزینه ای برای مشاهده لیست برنامه ها به صفحه اصلی اضافه می شود.
  • فرآیند راه اندازی اکنون کامل شده است. برای رفتن به صفحه اصلی گوشی، روی فلش ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که اگر بعد از بوت کردن گوشی از هر مرحله رد شوید، در پنل نوتیفیکیشن گزینه تکمیل تنظیمات گوشی را مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن در هر زمان می توانید تمام مراحل نادیده گرفته شده را از این قسمت انجام دهید.

همچنین به یاد داشته باشید که بسیاری از عملکردهای گوشی مانند ردیابی و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با ایجاد یک حساب کاربری شیائومی انجام می شود که در مراحل راه اندازی توسط کاربر درخواست نمی شود. برخی از تنظیمات نیز باید پس از راه اندازی پیکربندی شوند. زیرا تغییر تنظیمات پیش فرض در گوشی شیائومی بسیار مهم است.