مرحله اول: وارد تنظیمات شوید.

می توانید برنامه تنظیمات را اجرا کنید و از روش قبلی به تنظیمات اعلان پیامک گوشی برسید یا در قسمت تنظیمات بر روی Applications کلیک کنید و سپس در قسمت Manage applications برنامه Messages را پیدا کنید و روی Notification کلیک کنید و از این روش به تنظیمات دسترسی به پیام های اطلاع رسانی

مرحله دوم: سپس روی ردیف صندوق ورودی کلیک کنید تا وارد صفحه تنظیمات شوید.

سطح سوم: در این صفحه روی آخرین خط روی صفحه قفل کلیک کنید که در منوی فارسی به صورت «در صفحه قفل» نمایش داده می شود.

سطح سوم: اکنون از بین سه گزینه ارائه شده انتخاب کنید که آیا می خواهید اعلان ها نمایش داده شوند یا خیر و در صورت نمایش اعلان، محتوای پیام نیز نمایش داده می شود یا اعلان بدون نمایش محتوا در صفحه نمایش در صفحه قفل نمایش داده می شود. حالت

اعلان شناور برای گوشی شیائومی

اعلان شناور اعلانی است که در آن پیام دریافتی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود و می‌توانید بدون باز کردن کامل پامراسان، پیامی را ارسال کرده و با لمس و کشیدن انگشت به پایین به گیرنده پاسخ دهید.

برای فعال کردن اعلان شناور در تنظیمات گوشی شیائومی، می‌توانید گزینه فعال کردن اعلان‌های شناور را در قسمت تنظیمات اعلان برنامه فعال کنید. شما می توانید این ویژگی را به صورت جداگانه برای هر برنامه فعال یا غیرفعال کنید.

مخاطب را ساکت کنید

برای بی‌صدا کردن یک مخاطب، روش برنامه پیام‌ها را باز کنید و از بین پیام‌هایی که از مخاطبین مختلف دریافت کرده‌اید، روی مخاطبی که می‌خواهید بی‌صدا شود ضربه بزنید و نگه دارید تا منوی آن باز شود و از میان گزینه‌های موجود، «بی‌صدا کردن اعلان‌ها» را انتخاب کنید.

این امکان وجود دارد که مخاطب را نه تنها در برنامه پیام رسان، بلکه تقریباً در تمام برنامه های پیام رسان شناخته شده بی صدا کنید و به راحتی می توانید اعلان های دریافتی از مخاطبین خاص را فیلتر کنید و هنگام دریافت پیام از آنها، هیچ اعلانی را نشان ندهید.

البته گاهی اوقات می توان تنظیمات را طوری تغییر داد که از مخاطبی پیامی دریافت نکنید، برای حل مشکل دریافت پیامک در گوشی اندرویدی بهتر است مقاله او را مطالعه کنید.

حالت تاریک برنامه پیام های شیائومی را فعال کنید