صرافی رمزارز بایننس به‌طور رسمی از پشتیبانی تتر (USDT) روی شبکه‌ی TON خبر داد. این ادغام باعث می‌شود کاربران بتوانند تترهای خود را مستقیماً بر بستر بلاک چین مرتبط با تلگرام که به‌ سرعت تراکنش فراوان و کارمزدهای اندک شهرت دارد، واریز و برداشت کنند.

اتحاد بایننس و تتر و تون‌کوین برای این سه شرکت راهبردی استراتژیک به‌حساب می‌آید. بایننس با افزودن تتر به‌عنوان محبوب‌ترین استیبل کوین جهان، جایگاه خود را در ارائه‌ی خدمات Multi-Chain تقویت می‌کند. ثبات و نقدینگی چشمگیر تتر که با پشتوانه‌ی بهره‌مندی از جایگاه بزرگ‌ترین استیبل‌ کوین ازنظر ارزش بازار همراه است، ارزش زیادی به شبکه‌ی TON تزریق می‌کند.

کاربران می‌توانند ضمن بهره‌مندی از مزیت‌های مدیریت دارایی تتر، از ویژگی‌های شبکه‌ی TON مثل سرعت زیاد و کارمزد کم استفاده کنند. علاوه‌بر‌این، اقدام بایننس برای همکاری با تون‌کوین و تتر با تعهد این صرافی برای توسعه‌ی اکوسیستم بلاک‌چینی متنوع مطابقت دارد. به‌بیان بهتر بایننس با ادغام TON، طیف وسیع‌تری از گزینه‌ها را برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به‌نوشته‌ی AMB Crypto، بایننس برای اطمینان از انتقال بی‌دردسر دارایی‌های دیجیتالی کاربرانش، آدرس‌های اختصاصی واریز و جزئیات قرارداد هوشمند تتر روی TON را فراهم کرده است.

با وجود خبر همکاری بایننس با تتر و تون‌کوین، قیمت TON رشد زیادی نکرده است و ارزش هر واحد از این رمزارز در هفته‌ی گذشته با افت ۷٫۱۱ درصدی مواجه شد و روند کلی حرکت قیمتی آن را تغییر داد.