جک دورسی، مدیرعامل بلاک، استراتژی این شرکت را برای خرید منظم بیت کوین اعلام کرد. این شرکت قصد دارد 10 درصد از سود ناخالص ماهانه خود را از محصولات و پلتفرم های بیت کوین به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از طریق استراتژی «متوسط ​​هزینه دلار» (DCA) اختصاص دهد.

مطابق با پست جک دورسی در Xبرنامه جدید بلاک به این صورت است که هر ماه 10 درصد از سود ناخالص ماهانه پلتفرم های بیت کوین این شرکت صرف سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال می شود.

تحت این برنامه، DCA Block این بیت‌کوین‌ها را ماهانه با استفاده از سفارش‌های قیمت میانگین وزن شده (TWAP) خریداری می‌کند. برای به حداقل رساندن افت قیمت، این شرکت بیت کوین را در بازه زمانی دو ساعته خریداری خواهد کرد که در طول تاریخ بیشترین نقدینگی را داشته است.

استراتژی DCA جک دورسی برای خرید بیت کوین

جک دورسی همچنین در مورد اکوسیستم بیت کوین این شرکت توضیح داد. او با اشاره به اینکه اپلیکیشن Cash به مشتریان امکان خرید و فروش بیت‌کوین را می‌دهد، TBD را به‌عنوان یک پلتفرم توسعه‌دهنده منبع باز برای هر کسی برای دسترسی به دنیای مالی غیرمتمرکز توصیف کرد. این شرکت همچنین دارای پلتفرم متن باز دیگری به نام Spiral است.

علاوه بر این، بلاک همچنین جزئیات دارایی بیت کوین خود را به اشتراک گذاشت. این شرکت ابتدا 4709 بیت کوین به ارزش 50 میلیون دلار (10618 دلار به ازای هر بیت کوین) در 7 اکتبر 2020 (16 اکتبر 2019) با نام Square خریداری کرد. در فوریه 2021، این شرکت 3318 واحد بیت کوین دیگر به ارزش 170 میلیون دلار (51236 دلار به ازای هر BTC) به دارایی های خود اضافه کرد.

بلاک اعلام کرد که تا 31 مارس 2024 (12 آوریل 1403) 8038 واحد بیت کوین را در ترازنامه خود نگه داشته است که تقریباً 9٪ از کل وجه نقد و اوراق بهادار قابل فروش شرکت است.

مدتی پیش، بلاک اعلام کرد که قصد دارد یک سیستم جدید استخراج بیت کوین بسازد.