چند روز قبل، سامسونگ برنامه One UI 6.0 Beta را برای سری Galaxy S23 و Galaxy A54 منتشر کرد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت برنامه One UI 6.0 Beta را برای گلکسی A34 نیز باز کرده است. این احتمالاً اولین بار است که شرکت برنامه One UI Beta را برای گوشی هوشمند میان رده Galaxy A3x منتشر می کند.

طبق گزارش ها، گلکسی A34 بروزرسانی بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را در بریتانیا با نسخه نرم افزاری A346BXXU4ZWI1 دریافت می کند. حجم دانلود آن بیش از 2 گیگابایت است، بنابراین توصیه می کنیم بروزرسانی را از طریق شبکه Wi-Fi دانلود کنید. در هفته های آینده، سامسونگ ممکن است این بروزرسانی را در کشورهای بیشتری از جمله چین، آلمان، هند، لهستان و کره جنوبی منتشر کند.

کاربران گلکسی A34 5G در بریتانیا می‌توانند دستگاه‌های خود را برای آزمایش بتا به‌روزرسانی One UI 6.0 Beta ثبت کنند. برای انجام این کار، آنها باید برنامه Samsung Members را در Galaxy A34 5G خود نصب کنند، با استفاده از حساب سامسونگ خود وارد برنامه شوند و سپس روی بنر One UI 6.0 Beta Program در صفحه اصلی برنامه کلیک کنند. هنگامی که دستگاه آنها ثبت شد، آنها می توانند با رفتن به تنظیمات » بروزرسانی نرم افزار و ضربه زدن روی دانلود و نصب، به روز رسانی One UI 6.0 بتا را بررسی کنند.

به یاد داشته باشید، این نسخه بتا One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 است، بنابراین ممکن بوده گزارشی از اشکالات، مشکلات عملکرد و قابلیت اطمینان، و مشکلات عمر باتری وجود داشته باشد. بنابراین، اگر دستگاه اصلی شما است، مطمئن شوید که این به‌روزرسانی را روی Galaxy A34 5G خود نصب نمی کنید.

گوشی Galaxy A34 و دریافت آپدیت جدید

در دیگر خبرها شایعات در مورد گلکسی رینگ سامسونگ همچنان در حال انتشار هستند. این رینگ هوشمند اخیراً در رشته کد برنامه Galaxy Wearable به همراه تاریخ عرضه ژانویه 2024 مشاهده شده است. با این حال، گزارش اخیر از رسانه کره جنوبی Elec نشان می دهد که رینگ ممکن است تا اواخر سال 2024 یا اوایل سال 2025 عرضه شود.

بر اساس این گزارش، سامسونگ قصد دارد گلکسی رینگ را در کنار گلکسی زد فولد 6 سامسونگ عرضه کند و انتظار می‌رود در ماه آگوست، سپتامبر یا اکتبر 2024 وارد بازار شود. با این حال، The Elec همچنین می‌گوید که عرضه اوایل سال 2025 نیز امکان‌پذیر است.

این کمی دیرتر از چیزی است که ما انتظارش را داشتیم، زیرا شایعات قبلی تاریخ عرضه را به ژانویه 2024 تعیین کرده بودند. با این حال، شایان ذکر است که هنوز در مورد تاریخ دقیق عرضه، نامشخصی وجود دارد، زیرا طبق گزارش ها، سامسونگ در حال بررسی گرفتن مجوز پزشکی برای دستگاه است. این امر به تایید مقررات برای قرائت‌هایی که توسط سنسورهای مختلف گرفته می‌شود (مانند سنسور ضربان قلب) نیاز دارد و می‌تواند تاریخ انتشار را بیشتر به عقب براند.

همانطور که وبلاگ اشاره می کند، توسعه محصول معمولاً هفت تا هشت ماه طول می کشد و دریافت تاییدیه پزشکی 10 تا 12 ماه اضافه می کند. با در نظر گرفتن همه این فرآیندها، راه‌اندازی در سال 2025 محتمل تر است. گزارش The Elec همچنین حاکی از آن است که سامسونگ تنها در حال توسعه یک مدل از رینگ است که در چهار سایز عرضه خواهد شد. هنوز روزهای اولیه برای عرضه رینگ بوده، اما به احتمال زیاد سامسونگ آن را اعلام خواهد کرد، حتی اگر زمان زیادی برای انتشار آن نیاز باشد.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید