از خرید مواد غذایی گرفته تا بلیط هواپیما همه‌چیز با اپلیکیشن‌های موجود ساده‌تر شده است. اگر اهل سفر هستید و خرید بلیط و رزرو هتل در بیشتر مواقع در برنامه شما قرار دارد، حتما باید اپلیکیشنی مناسب برای این منظور در گوشی خود داشته باشید. پلتفرم گردشگری فلای تودی اپلیکیشن خود را با همین هدف ارائه داده است تا مسافران از خانه یا هر جا که هستند، بدون نیاز به مراجعه حضوری خرید محصولات سفر را انجام دهند.

فلای تودی در اپلیکیشن خود چه خدماتی ارائه می دهد؟

همان‌گونه که افراد با مراجعه به وب‌سایت فلای تودی می‌توانند به‌سادگی خرید بلیط هواپیما داخلی خارجی و رزرو هتل داخلی و خارجی را انجام دهند، در اپلیکیشن فلای تودی نیز این خدمات البته با کاربری ساده فراهم شده است. در این اپلیکیشن، از میان پرواز، هتل، بیمه و سایر خدماتی که درادامه معرفی خواهد شد، می‌توانید گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

با چند کلیک ساده و ثبت اطلاعات موردنیاز، به‌راحتی می‌توانید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود را انجام دهید؛ اما نکته مهم در‌خصوص این اپلیکیشن، خدمات جدیدی است که در نسخه جدید آن ارائه شده است که در‌ادامه، آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

رونمایی محصولات در نسخه جدید اپلیکیشن فلای تودی

اپلیکیشن فلای تودی در نسخه جدید، تغییرات درخورتوجهی کرده است. یکی از این تغییرات مهم‌ که در همان نگاه اول می‌توان دریافت، تغییر ظاهری و البته کیفیت آن ازلحاظ سرعت و دقت است. این موضوع برای کسانی که از نسخه قدیمی اپلیکیشن استفاده کرده‌اند، محسوس‌تر است. نکته دیگر افزایش تعداد محصولات ارائه شده است.

اگر تا پیش‌از‌این، تنها برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان به‌سراغ فلای تودی می‌رفتید، خبر خوش این است که در راستای فراهم‌کردن سفر ارزان، این پلتفرم امکان خرید بلیط قطار را نیز به اپلیکیشن جدید خود افزوده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفر با قطار علاقه دارید، می‌توانید در اپلیکیشن فلای تودی گزینه بلیط قطار را انتخاب کنید و برای مقصد مدنظرتان در تاریخ دلخواه، ارزانترین بلیط قطار را بخرید.

یکی دیگر از امکانات جدید این اپلیکیشن معرفی محصول تازه‌ای با عنوان «کی کجا» است که شاید مشابه آن را جای دیگری ندیده باشید. دوستداران سفر که به‌دنبال پیشنهادهای جالب و هیجان‌انگیز سفر با ارزا‌ن‌ترین قیمت هستند، با استفاده از این محصول می‌توانند ارزان‌ترین زمان و مقصد سفر (چه داخلی و چه خارجی) را پیدا و بلیط هواپیما تهیه کنند.

نحوه کار با این ابزار نیز بسیار ساده است. پس از انتخاب «کی کجا»، با مشخص‌کردن مبدأ خود، گزینه‌های متفاوتی به شما نمایش داده می‌شود که شامل مقاصد داخلی و خارجی هستند و بلیط هواپیمای آن‌ها نیز ارزان‌تر است. تاریخ این بلیط‌ها نیز در حوالی تاریخی است که شما جست‌وجو کرده‌اید. این یعنی ممکن است چند روز تا چند هفته آینده باشد.

مزایای اپلیکیشن فلای تودی

شما چه انتظاراتی از یک اپلیکیشن دارید؟ احتمالاً سرعت یکی از معیارهای مهم در نظر شماست؛ اینکه در میانه کار با اپلیکیشن و خرید محصول دچار مشکل فنی نشود و به‌سرعت بتوانید خریدتان را انجام دهید و فرایند خرید ناقص نماند. دیگر معیار مهم احتمالاً کاربری ساده آن است؛ اینکه بدون گیج‌شدن و مراحل پیچیده به‌راحتی فرایند خرید را انجام دهید.

اپلیکیشن فلای تودی در نسخه جدید همه معیارهای مهم برای استفاده ساده کاربران را در نظر گرفته است. علاوه‌بر‌این، از ابزارهای کاربردی فلای تودی برای یافتن ارزا‌ن‌ترین گزینه‌ها در اپلیکیشن آن می‌توان استفاده کرد. ازجمله این ابزارهای مهم فیلترهای جست‌وجو و تقویم قیمتی و نمودار قیمتی است. علاوهبرای، قابلیت «اطلاع از آخرین قیمت‌ها» به شما امکان می‌دهد تا از تغییرات قیمت بلیط‌ها ازطریق ایمیل آگاه شوید.

شایان ذکر است که برای خریدی مطمئن برخورداری از پشتیبانی ۲۴ ساعته الزامی است. فلای تودی نیز پشتیبانی ۲۴ ساعته خود را چه ازطریق سایت و چه ازطریق اپلیکیشن در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بی‌دغدغه و با خیال راحت سفر کنند.

همین حالا اپلیکیشن فلای تودی را نصب کنید

تا پیش‌از‌این شاید همه سفرهای شما برنامه‌ریزی شده بود و زمان آن مشخص؛ اما با معرفی محصول «کی کجا»، دیگر زمان سفر از قبل خبر نمی‌کند! پس چه بهتر که همین حالا اپلیکیشن فلای تودی را از بازار یا وب‌سایت فلای تودی دریافت و نصب کنید و با مراجعه به «کی کجا» ارزان‌ترین زمان و مکان سفر را پیدا کنید.

گفتنی است که این اپلیکیشن برای خرید بلیط هواپیما و قطار، رزرو هتل و بیمه مسافرتی نیز به‌کمک شما خواهد آمد؛ بنابراین، اپلیکیشنی است که باید در گوشی هوشمند خود داشته باشید. درنهایت، باید اضافه کنیم که اگر برای اولین‌بار این اپلیکیشن را نصب کنید، تخفیف ویژه‌ای دریافت خواهید کرد؛ پس زمان را از دست ندهید.

لینک دانلود از کافه بازار: اپلیکیشن فلای تودی