مشترکین خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل برای اینکه بتوانند به اینترنت دسترسی داشته باشند، باید نسبت به خرید بسته اینترنت ایرانسل اقدام کنند که راه‌های مختلفی برای این کار وجود دارد.

از آنجایی‌که تعرفه آزاد استفاده از اینترنت از طریق خطوط ایرانسل بالاست، درصورتی‌که وقت زیادی را در این فضا می‌گذرانید بدون شک خرید بسته‌های اینترنت برای شما مقرون‌ به‌ صرفه‌تر خواهد بود؛ در ادامه با ما همراه باشید تا روش مناسبی برای خرید بسته‌های اینترنت را به شما معرفی کنیم.

آنچه لازم است درباره انواع بسته اینترنت ایرانسل بدانید

شرکت ایرانسل به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین اپراتورهای کشور تعداد زیادی مشترک فعال دارد. کاربران ایرانسل برای استفاده از اینترنت داده گوشی هوشمند خود نیازمند خرید بسته اینترنت ایرانسل هستند.

بسته‌های اینترنتی که این اپراتور در اختیار کاربران قرار می‌دهد از تنوع بالایی برخودار هستند که با توجه به هزینه، مدت‌زمان استفاده و همچنین حجم مصرفی با یکدیگر تفاوت دارند و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید.

بسته‌های اینترنتی روزانه ایرانسل

اغلب مشترکین ایرانسل قادر هستند تا یکی از این بسته‌ها را با مدت‌اعتبار 1 تا 15 روزه خریداری کنند که از نظر حجم نیز متغیر هستند و ترافیک آن‌ها به‌صورت روزانه و شبانه قابل دسترس است.

درصورت خرید بسته اینترنت روزانه باید بدانید که ترافیک شبانه بین ساعات 2 بامداد تا 8 صبح فعال می‌شود و با پایان‌یافتن مدت‌اعتبار بسته باید نسبت به تمدید مجدد اقدام کنید.

بسته اینترنت هفتگی ایرانسل

همان‌طور که از نام این بسته‌ها مشخص است مدت‌زمانی که شما می‌توانید از ترافیک مورد نظر خود بهره‌مند شوید تا یک هفته خواهد بود و برخی از آن‌ها معمولا دارای تمدید خودکار هستند.

از همین رو بعد از اینکه حجم یا مدت اعتبار بسته اینترنت هفتگی ایرانسل به اتمام برسد، درصورتی‌ که شارژ کافی در حساب مشترک وجود داشته باشد، به‌صورت خودکار تمدید می‌شود.

بسته اینترنت ماهانه ایرانسل

در زمان خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید مواردی را مشاهده کنید که مدت‌زمان استفاده از ترافیک آن‌ها ماهانه خواهد بود که شامل 1 تا 4 ماهه است و امکان دارد ترافیک این بسته‌ها به‌صورت روزانه و شبانه تقسیم‌بندی شود.

البته باید این را در نظر داشته باشید که تعدادی از بسته‌های ماهانه تنها مختص به مشترکین خطوط دائمی ایرانسل است که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی باید مشترکین خطوط اعتباری در زمان خرید به این مورد توجه کافی داشته باشند.

بسته اینترنت ماهانه ایرانسل

در زمان خرید بسته اینترنت ایرانسل می‌توانید مواردی را مشاهده کنید که مدت‌زمان استفاده از ترافیک آن‌ها ماهانه خواهد بود که شامل 1 تا 4 ماهه است و امکان دارد ترافیک این بسته‌ها به‌صورت روزانه و شبانه تقسیم‌بندی شود.

البته باید این را در نظر داشته باشید که تعدادی از بسته‌های ماهانه تنها مختص به مشترکین خطوط دائمی ایرانسل است که برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی باید مشترکین خطوط اعتباری در زمان خرید به این مورد توجه کافی داشته باشند.

از چه روشی برای خرید بسته اینترنت ایرانسل استفاده کنیم؟

در مواردی که وقت زیادی را صرف استفاده از اینترنت می‌کنید امکان دارد که ترافیک شما با سرعت بالاتری به اتمام برسد و در این زمان نیازمند خرید یک بسته جدید هستید.

اگر یکی از دغدغه‌های همیشگی شما خرید ترافیک ایرانسل باشد ممکن است درباره انواع روش‌های خرید بسته اینترنت جست‌وجو کرده تا راهی ایمن، مطمئن و سریع را پیدا کنید.

در همین راستا چندین راه مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از گوشی هوشمند خود از آن‌ها استفاده کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از اتمام ترافیک بتوانید بسته مورد نظرتان را در اختیار داشته باشید که عبارت‌اند از:

  • استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  • استفاده از کدهای دستوری
  • مراجعه به سایت یا اپلیکیشن تاپ

خرید سریع و آسان بسته اینترنت ایرانسل با تاپ

تاپ به‌عنوان یکی از معتبرترین و امن‌ترین سامانه‌ها برای خرید انواع بسته‌های اینترنت ایرانسل در نظر گرفته می‌شود که می‌تواند مزایای بسیار خوبی در اختیار شما قرار دهد:

  • امکان خرید آسان و سریع بسته اینترنت تنها با چند کلیک ساده
  • دسترسی به انواع مختلفی از بسته‌های اینترنت ایرانسل با حجم و قیمت متنوع
  • قابلیت دسترسی به وب‌سایت برای خرید بسته‌های اینترنت بدون نصب اپلیکیشن
  • فعال‌شدن آنی بسته بلافاصله بعد از خرید
  • امکان پرداخت با شارژ کیف پول بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت و رمز دوم
  • امکان خرید بسته اینترنت ایرانسل برای دیگران تنها با داشتن شماره موبایل

تاپ و سرویس‌های شگفت انگیز

باید به این مسئله توجه داشته باشید که نصب سوپر اپلیکیشن تاپ علاوه‌بر اینکه می‌تواند امکان خرید سریع و آسان بسته‌های اینترنت را برای شما فراهم کند، سرویس‌های متنوع دیگری را در دسته‌بندی‌های مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • فین تک و پرداخت که شامل کارت به کارت، پرداخت قبوض و خرید شارژ است.
  • مالی و اعتباری به شما اجازه دسترسی به احراز هویت سجام، افتتاح حساب غیرحضوری و بسیاری موارد دیگر را می‌دهد.
  • خودرو و استعلام نیز برای کسانی که به‌دنبال استعلام عوارضی، خلافی و گذرنامه هستند مناسب است.
  • سفر و گردشگری برای کسانی که دنبال خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس هستند.

خرید بسته اینترنت ایرانسل برای مشترکینی که از خطوط این اپراتور استفاده می‌کنند یک دغدغه همیشگی به‌شمار می‌رود که روش‌های مختلفی برای این منظور وجود دارد و شما می‌توانید با سایت یا اپلیکیشن تاپ در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را انجام دهید.