به گفته‌ی Revegnus، نبود سونی به دلیل بازده تولید پایین پنل‌های میکرو LED این شرکت است. در فهرست تأمین‌کنندگان پنل، نام دو شرکت چینی SeeYA و BOE دیده می‌شود.

شرکت BOE پیش از این قادر به گذراندن تست‌های کنترل کیفیت دقیق اپل نبود و سفارشات نمایشگرهای آیفون را از دست داد. سال گذشته در برخی گزارش‌ها ادعا شد که این شرکت برای کاهش هزینه‌های تولید نمایشگرهای آیفون ۱۳ تقلب کرده است.

این احتمال وجود دارد که BOE به‌صورت آزمایشی، بخشی از زنجیره‌ی تأمین اپل ویژن پرو را برعهده بگیرد و فقط در صورتی سفارشات را دریافت کند که SeeYA نتواند سفارش اولیه را انجام دهد. با این حال، انتظار می‌رود که BOE تحت نظارت شدید قرار بگیرد و با تولید کمتر، بر کیفیت بالاتر تمرکز کند.

یکی از دلایل حذف سونی از زنجیره‌ی تأمین این است که غول ژاپنی تنها امکان تولید ۹۰۰,۰۰۰ واحد میکرو LED را برای اپل ویژن پرو دارد. از آن‌جایی که این هدست از دو پنل استفاده می‌کند، محدودیت سونی منجر به تولید تنها ۴۵۰,۰۰۰ دستگاه در یک دوره‌ی ۱۲ ماهه می‌شود که برای اپل از نظر درآمد کلی ناکافی خواهد بود؛ زیرا ارزش سایر خطوط تولید این غول فناوری از نظر تعداد و درآمد، از عدد مذکور بسیار بیشتر است.

اضافه‌شدن دو سازنده‌ی نمایشگر چینی به اپل این امکان را می‌دهد که قیمت‌های بهتری را برای پنل‌های 4K میکرو ال‌ ای‌ دی به دست آورد و راه را برای اپل ویژن پرو ۲ که انتظار می‌رود تولید انبوه آن در سال ۲۰۲۷ آغاز شود، هموار می‌کند.