براساس گزارش بلومبرگ، اپل قصد دارد ویژن پرو را از انحصار بازار ایالات متحده خارج کند و در کشورهای دیگر جهان فروشد. کارمندان فروشگاه‌های بین‌المللی غول آمریکایی برای گذراندن جلسات آموزشی درباره‌ی هدست واقعیت مجازی اپل به کوپرتینو رفته‌اند.

اپل قبل از عرضه‌ی اپل ویژن پرو نیز جلسات آموزشی مشابهی را در ایالات متحده برگزار کرد تا نحوه‌ی پاسخ‌گویی به پرسش‌های مشتریان و نمایش قابلیت‌های ویژن پرو را به کارکنان فروشگاه‌ها آموزش دهد.

هنوز تاریخ دقیق عرضه‌ی اپل ویژن پرو در سایر کشورها اعلام نشده است؛ اما احتمالاً در رویداد سالانه‌ی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) که ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار می‌شود، تاریخ آن اعلام خواهد شد.

احتمالاً استرالیا، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره‌جنوبی و سنگاپور جزو اولین کشورهایی هستند که از اپل ویژن پرو استقبال خواهند کرد؛ چراکه کارکنان فروشگاه‌های این کشورها در جلسات آموزشی اپل حضور پیدا کرده‌اند.

فروش اپل ویژن پرو مدتی بعد از عرضه‌ی آن در ایالات متحده از تب‌وتاب اولیه افتاد و اپل حجم عرضه‌ی ویژن پرو را کاهش داد.

فروش بین‌المللی اپل ویژن پرو موج جدیدی از هیجان را در بین علاقه‌مندان ایجاد خواهد کرد. قیمت هدست واقعیت مجازی پرهیاهوی اپل در آمریکا ۳٬۵۰۰ دلار است و باید دید که این محصول در سایر کشورها با چه قیمتی عرضه خواهد شد.