بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می گوید که اپل قصد دارد در ابتدا هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro را تنها با رزرو یک جلسه حضوری به فروش برساند.

به گفته بلومبرگ، اپل در حال ساخت مناطق ویژه ای است که کاربران می توانند هدفون را امتحان کنند. این مناطق در فروشگاه های اپل طراحی شده اند. برای اولین بار، فروشگاه های بزرگ اپل در مناطقی مانند نیویورک و لس آنجلس به مناطق جدید مجهز خواهند شد.

اپل قصد دارد از خریداران بخواهد که برای خرید ویژن پرو قرار ملاقات بگذارند. این تعجب آور نیست. همانطور که اپل قبلاً روش مشابهی را برای فروش نسل اول اپل واچ در سال 2015 در نظر گرفته بود.

در یک جلسه حضوری، کارمندان اپل اطمینان حاصل می کنند که Vision Pro هم اندازه صورت کاربر است و در صورت لزوم، هدست را با یک لنز طبی قرار می دهند. بلومبرگ می گوید فروشگاه های اپل «صدها هزار لنز» را ذخیره خواهند کرد.

طبق گزارش بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک اپلیکیشن و دستگاه فیزیکی جدید است که سر کاربر را اسکن می کند تا مطمئن شود که Vision Pro به درستی روی صورت قرار می گیرد و نور بیرون وارد هدست نمی شود.

در اوایل سال 2024، فروش آنلاین هدست در ایالات متحده آغاز خواهد شد. در فرآیند خرید آنلاین، از کاربر خواسته می شود که داده های اسکن شده و جزئیات لنز تماسی را بارگذاری کند.

هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro که در اوایل سال آینده در ایالات متحده در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت، تا اواخر سال 2024 در سایر نقاط جهان در دسترس نخواهد بود.

پس از آمریکا، اپل Vision Pro را در بریتانیا و کانادا عرضه خواهد کرد و سپس نوبت به کشورهای آسیایی و اروپایی می رسد. اپل هدست ویژن پرو را حداقل تا سال 2025 از طریق خرده فروشان مختلف مانند آمازون نمی فروشد.

اپل در حال کار بر روی لوازم جانبی جدید ویژن پرو است. به گفته منابع آگاه، یکی از این لوازم جانبی، هدبند ثانویه است که روی سر کاربر می رود تا کسانی که سر کوچک دارند، بدون مشکل از هدفون استفاده کنند. اپل همچنین در حال کار بر روی یک کیف مخصوص است که کاربر می تواند باتری ویژن پرو را در آن قرار دهد.