اپل خود را برای رویداد Wonderlust در 12 سپتامبر آماده می کند که در آن از نسل بعدی آیفون ها، سری ساعت ها و موارد دیگر رونمایی خواهد کرد. در حالی که کمتر از دو هفته به پایان کار باقی مانده، مارک گورمن، افشاگر بسیار قابل اعتماد، در خبرنامه هفتگی Power On خود، اطلاعات جدیدی در مورد نسخه بعدی نرم افزار برای آیفون و آیپد به اشتراک گذاشته است. این غول فناوری مستقر در کوپرتینویی در ماه ژوئن امسال در WWDC سالانه خود از iOS 17 و iPadOS 17 رونمایی کرد.

نسخه های جدیدتر سیستم عامل اپل برای آیفون ها و آیپدها معمولاً به صورت مبهم عرضه می شوند. آنها اغلب در رویداد پاییز سالانه شرکت برای عموم منتشر می شوند. پیش از این، نسخه جدید اعلام شده نرم افزارها تحت آزمایش بتا گسترده قرار می گیرد.

به گزارش بلومبرگ، مارک گورمن از منابعی در اپل دریافته است که این شرکت هشتمین نسخه بتا iOS 17 و iPadOS 17 را به عنوان نسخه نهایی در نظر گرفته است. هشتمین نسخه بتای هر دو سیستم عامل هفته گذشته برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان بتا عمومی منتشر شد. غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد هر دو نسخه نرم افزاری جدید را برای آیفون و آیپد به طور همزمان منتشر کند.

سال گذشته، iOS 16 به تنهایی برای آیفون ها در 12 سپتامبر منتشر شد. با این حال، iPadOS 16 در 24 اکتبر تقریبا یک ماه پس از iOS 16 منتشر شد. این به دلیل مشکلات مربوط به Stage Manager بود. iOS 17 و iPadOS 17 آینده هستند. انتظار می رود اندکی پس از معرفی آیفون 15 در 12 سپتامبر منتشر شود.

برای کسانی که نمی دانند، iOS 17 اکنون دارای حالت Standby، قابلیت های AirDrop جدید، ویجت های تعاملی، برنامه ژورنال و سایر ارتقاء است. iPadOS 17 با صفحه قفل سفارشی، نمایه های سافاری، برنامه Health و موارد دیگر عرضه می شود.

اپل iOS 17 در نزدیکی

در دیگر خبرها بیماری کووید-19 جهان را به روش های بسیار متفاوتی تغییر داد. حتی اگر تأثیر فوری آن امروزه بیشتر از بین رفته است، عادات ما را تا حد زیادی تغییر داد. به عنوان مثال، قبلاً کار از خانه نادر بود، اما اکنون بسیار محبوب است.

این بیماری همه گیر چینی، مرکز شیوع بیماری را نیز تحت تاثیر قرار داد و باعث ایجاد مشکلاتی در تولید شد. بسیاری از شرکت ها تصمیم گرفته اند بخشی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر منتقل کنند تا از مشکلات آینده جلوگیری کنند. اپل یکی از این شرکت هاست و سرمایه گذاری زیادی در هند انجام داده است. طبق اخبار اخیر، اپل می‌خواهد کارهای بیشتری در هند انجام دهد. آنها در حال برنامه ریزی برای افزایش ساخت قطعات در داخل کشور هستند.

طبق گزارش Moneycontrol، اپل به دنبال افزایش تولید قطعات داخلی خود در هند است. این سازنده آیفون جزئیات برنامه های خود را در نشستی با مقامات ارشد وزارت دارایی به اشتراک گذاشته است. این مقام گفت که اپل علاقه مند به افزایش پایه قطعات داخلی خود بوده و فعالانه به دنبال راه هایی برای انجام این کار است.

این جلسه بر روی درک بهتر زنجیره تامین و چگونگی بومی سازی بیشتر فرآیند تولید متمرکز شد. رشد کلی صنعت تولید گوشی های هوشمند در هند نیز مورد بررسی قرار گرفت. دولت پذیرای ارائه هیچ گونه مشوق مالیاتی برای اپل نیست، اما این شرکت همچنان علاقه مند به سرمایه گذاری در هند است. این مقام گفت که اپل می‌خواهد «سریع‌تر بومی شود» و «میل به افزایش پایه تولید داخلی قطعات در هند است».

این حرکت احتمالاً بخشی از استراتژی گسترده‌تر اپل برای تنوع بخشیدن به زنجیره‌های تامین خود فراتر از چین است. بخش عمده ای از تامین کنندگان اپل در چین مستقر هستند و این شرکت در سال های اخیر به دنبال کاهش اتکای خود به این کشور بود. اپل از سال 2017 اقدام به تولید آیفون در هند کرد. این شرکت در حال حاضر حدود 7 درصد از آیفون های خود را در هند تولید می کند و انتظار می رود این تعداد در سال های آینده افزایش یابد.

منبع

به این پست امتیاز بدید