حساب‌های شبکه‌های اجتماعی افراد مشهور، از جمله معامله‌گران مشهور، خوانندگان و حتی افراد مشهور، هک شده و برای تبلیغ ارزهای دیجیتال ناشناخته استفاده می‌شود.

حملات جدید احتمالاً هماهنگ بوده اند. این حملات در آخر هفته گذشته انجام شد و حساب‌های اینفلوئنسرها و افراد مشهور ارزهای دیجیتال را هدف قرار داد و برای تبلیغ ارزهای رمزپایه مانند Luna2، ORDI و چندین memecoin ناشناخته دیگر استفاده شد.

یکی از قربانیان تاجری با نام مستعار GCR است که به معاملات بسیار تهاجمی و سودآور معروف است.

GCR تایید کرده است که اکانت پلتفرم X وی هک شده است. با استفاده از حساب کاربری این شخص، ارزهای ORDI و Luna2.0 معرفی شدند که باعث افزایش قیمت ارزهای رمزنگاری شده مورد نظر شد.

حساب کاربری Rich The Kid (خواننده آمریکایی) لینک خرید توکن RICH را در پلتفرم X منتشر کرد. این توکن در شبکه Solana با استفاده از مولد سکه meme pump.fun راه اندازی شد. توکن RICH در مدت زمان کوتاهی به 90000 دلار رسید.

یک memecoin جدید به نام JENNER توسط حساب کاربری کاتلین جنر این توکن در پلتفرم X تبلیغ می شود. این توکن توانست در مدت زمان کوتاهی به ارزش بازار 27.1 میلیون دلاری برسد.

جنر در ویدئویی به 3.3 میلیون دنبال کننده خود در پلتفرم X گفت: “بله، این ارز دیجیتال در حساب من واقعی است.” با تکنولوژی دیپ فیک

توکن JENNER بر روی پلت فرم pump.fun و شبکه Solana راه اندازی شد. آدرس کیف پول ارز دیجیتال که توسط جنر برای تبلیغ این توکن به اشتراک گذاشته شده است، دقیقاً همان آدرسی است که توسط کاربر دیگری برای تبلیغ توکن ZUMI استفاده شده است.

برخی از کارشناسان ادعا می کنند که توکن های دیگری به نام های RICH، DOLL و SOULJA به نوعی با توکن JENNER مرتبط هستند.