آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

اگر نگاهی به تاریخچه بیت کوین و مسیری که از ابتدا تا به امروز طی کرده بیاندازیم، می‌بینیم این دارایی برخلاف مشکلات بسیاری که پشت سر گذاشته توانسته بسیار ارزشمند شود. بنابراین، اگر بیت کوین را به چشم یک سرمایه‌گذاری بلند مدت می‌بینید، هیچ وقت برای خریدن بیت کوین دیر نیست و شما حتی اگر همین حالا با مراجعه به سایت صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، با حداقل کارمزد بیت کوین بخرید نیز در بلند مدت سود خواهید کرد. همچنین پس از خرید بیت کوین لازم است آن را به کیف پول خود انتقال دهید تا دارایی شما کاملا امن باشد و خطری سرمایه شما را تهدید نکند برای اطلاع از راهکارهای کاهش هزینه انتقال ارز دیجیتال ، می‌توانید مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید.

اما در صورتی که قصد نوسان‌گیری از ارز دیجیتال BTC را دارید، باید با احتیاط بیشتری پیش بروید. به طور کلی، حتی پس از شکستن سقف تاریخی ۶۹ هزار دلاری همچنان شرایط در تحلیل تکنیکال بیت کوین مثبت است و پیش‌بینی می‌شود تا تابستان امسال بیت کوین ATH ۱۰۰ هزار دلاری را نیز تجربه کند. به علاوه، عوامل فاندامنتالی مهمی مانند چهارمین هاوینگ و اخبار پیرامون تایید ETF همگی به نفع رشد انفجاری پادشاه ارزهای دیجیتال است. با وجود این عوامل، همواره باید این موضوع را در نظر داشته باشید که بیت کوین، همواره رفتاری متفاوت از ارزهای دیجیتالی دیگر داشته و بسیاری از مواقع سرمایه‌گذاران را غافلگیر می‌کند. بنابراین، اگر قصد خرید بیت کوین را دارید همواره مدیریت ریسک و سرمایه را در نظر بگیرید.

موقعیت کنونی آلت کوین ها در بازار ارز دیجیتال

پس از رشد بیت کوین بازار آلت کوین‌ها نیز، نشانه‌های امیدوارکننده‌ای را برای سرمایه‌گذاران را در خود دارد. تحلیل‌های تکنیکال و احساسات بازار نشان می‌دهند که آلت‌کوین‌ها ممکن است به دنبال بیت کوین وارد فاز صعودی شوند. در حال حاضر، چندین آلتکوین عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان داده‌اند که نمونه‌های قابل‌توجه آن عبارتند از Injective Protocol (INJ) با رشد بیش از 3000٪، Immutable (IMX) با افزایش 490٪ و THORchain (RUNE) که در سال گذشته بیش از 340٪ افزایش یافته است.

علاوه بر این، بازار آلت کوین‌ها در چشم‌انداز بلند مدت شکست پرچم صعودی را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده یک چرخه تبلیغاتی بالقوه آینده است. این تحلیل همچنین توسط افزایش قیمت اخیر بیت‌کوین پشتیبانی می‌شود. بنابراین، می‌توانیم نتیحه بگیریم که ممکن است بازار در حال ورود به دوره‌ای از افزایش فعالیت و رشد باشد. به یاد داشته باشید این مطلب صرفا جنبه آموزشی داشته و نباید به عنوان سیگنال معاملاتی در نظر گرفته شود.

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت

با توجه به رشد افسار گسیخته بازار ارزهای دیجیتال، اگر شما نیز قصد خرید و فروش و معامله در این بازار را دارید، صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت بستری امن و راحت را برای خرید بیت کوین و هزاران ارز دیجیتال دیگر فراهم آورده است. ایرانیکارت قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین پلتفرم ایرانی برای خرید و فروش رمزارزها است که به کاربران امکان معاملات مستقیم ارزهای دیجیتال به تومان را می‌دهد. در این پلتفرم، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به خرید یا فروش بیت کوین بپردازید.

برای خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت، کافی است در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده، مراحل احراز هویت را انجام دهید و سپس معامله ارزهای دیجیتال بپردازید. در ایرانیکارت، برای راحتی کاربران مراحل احراز هویت بسیار کوتاه هستند و با صرف زمان کمتر از ۵ دقیقه مراحل احراز هویت به سادگی تکمیل می‌شود. ایرانیکارت همچنین کمترین کارمزد را در میان صرافی‌های ایرانی دریافت می‌کند و شما می‌توانید معاملات ارزانی را در این پلتفرم تجربه کنید.

بیت کوین پیشتازانه در بازار ارزهای دیجیتال می‌تازد و انگار هیچ چیز مانع آن نیست. این ارز دیجیتال از روزی که هیچ ارزشی نداشت به جایی رسیده است که اکنون تمام جهان آن را می‌شناسند و ده‌ها هزار دلار ارزش دارد. در چند وقت اخیر، بیت کوین حرکت صعودی پرقدرتی را شروع کرده و به نظر می‌رسد بتواند قیمت‌های جذابی را به خود ببیند. در این مقاله بررسی کردیم پس از رشد اخیر آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است یا خیر و با هم نظر افراد مشهور را نیز مرور کردیم.