اینستاگرام تست کردن به روشی از تبلیغات غیر قابل رد شدن یا غیرقابل رد شدن هستند و کاربران را مجبور می کنند یک تبلیغ را بین پست های اسکرول مشاهده کنند.

همانطور که چندین کاربر در X و Reddit به آن اشاره کردند، تبلیغات اینستاگرام ظاهراً گروه منتخبی از کاربران را هدف قرار می دهد. همچنین متیو تای، سخنگوی این شبکه اجتماعی به The Verge گفت که این تبلیغات در حال آزمایش هستند. او می‌گوید که اینستاگرام «اگر این آزمایش منجر به تغییر محصول رسمی شود، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کند».

تبلیغات اینستاگرام

همانطور که این کاربر Reddit با اسکرین شات های خود نشان می دهد، این تبلیغات هنگام پیمایش در داستان ها و پست ها ظاهر می شوند. در واقع اینستاگرام بعد از مدتی تبلیغی را به کاربر نشان می دهد که برای ادامه وبگردی در شبکه اجتماعی اجباری است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، اینستاگرام در این تبلیغات از آیکون «ad break» و همچنین تایمر شمارش معکوس استفاده کرده است که زمان پایان آن را مشخص می کند. با ضربه زدن روی نماد نیز پیامی نمایش داده می شود که به شرح زیر است:

وقفه های تبلیغاتی روشی جدید برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است. “گاهی اوقات ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بتوانید مرور کنید، تبلیغی را ببینید.”

اینستاگرام هم اکنون پست ها را به عنوان تبلیغات در محتوای اصلی فید کاربران یا Reels نشان می دهد. اما افزودن تبلیغات غیرقابل رد شدن موضوع متفاوتی است و احتمالاً هنگام راه اندازی با واکنش های زیادی مواجه خواهد شد.

YouTube همچنین اکنون تبلیغات غیرقابل رد شدن را قبل یا در حین تماشای ویدیو نشان می دهد. یوتیوب و TikTok همچنین از تبلیغات بین ویدیوهای کوتاه خود استفاده می کنند، اما می توان از آنها صرفنظر کرد.