خودروساز چینی موسوم به Xpeng، از جدیدترین خودروی برقی خود رونمایی کرده است که شباهت زیادی به سایبرتراک تسلا دارد. این کانسپت ۶ چرخه می‌تواند کوادکوپتر دونفره‌ای را از قسمت عقب خود پرتاپ کند.

Xpeng استارتاپی در زمینه‌ی خودروهای الکتریکی با سابقه‌ی طراحی کانسپت‌های متعددی از این نوع وسایل نقلیه است. آخرین محصول این شرکت، Land Aircraft Carrier نام دارد که برای استفاده در شرایط اضطراری و مناطق صعب‌العبور طراحی شد.

به گفته‌ی سازندگان، Land Aircraft Carrier می‌تواند در موقعیت‌های پرچالشی مانند عملیات نجات کوهستانی مورد استفاده قرار بگیرد. این خودرو از لحاظ طراحی بدنه، گوشه‌های زاویه‌دار و استفاده از فولاد بدون رنگ، مشابه سایبرتراک است.

برخلاف سایبرتراک تسلا که کاملاً الکتریکی است، Land Aircraft Carrier خودرویی هیبریدی است و یک موتور احتراق داخلی هم علاوه بر سیستم الکتریکی دارد. سیستم هیبریدی آن باعث می‌شود تا در شرایط خطرناک عملکرد بهتری داشته باشد.

در قسمت عقب Land Aircraft Carrier، فضایی برای کوادکوپتری با قابلیت حمل دونفر وجود دارد. اگر در مواقع اضطراری لازم باشد، این هواپیمای دونفره می‌تواند از فضای بار خودرو به پرواز درآید.

Land Aircraft Carrier، پنجمین خودروی کانسپت در حال توسعه‌ی شرکت Xpeng به‌حساب می‌آید. این شرکت قبلاً با فولکس‌واگن برای تولید خودروهای الکتریکی برای بازار چین همکاری کرده و Xpeng تاکنون هیچ بیانیه‌ای درباره زمان عرضه و قیمت خودرو Land Aircraft Carrier ارائه نداده است.