بازار ابزار فقط یک فروشگاه ابزار نیست!

برخلاف بسیاری از سایت‌های فروش ابزار امروزی، بازار ابزار دیگر فقط یک فروشگاه آنلاین ابزار و سخت‌افزار نیست.

متاسفانه مبحث آموزش ساز همیشه قسمتی ضعیف و ناقص برای علاقه مندان بوده است. در این راستا، گروه بازار ابزار با گسترش بخش وبلاگ و انتشار منظم مقالات و دانش روز ابزار سعی در بهبود آموزش ابزار دارد. در قسمت آموزش سازهای این وب سایت مجموعه کاملی از مقالات متفرقه با نکات فنی جالب و خاص تمامی سازها ارائه می شود که ممکن است در سایر نقاط بازار و جهان ابزار به متقاضی و خریدار آموزش داده نشود.

وجود دپارتمان های مجزای توزیع ابزار در تیم بازار ابزار مانند بخش فروش کاربر خانگی، واحد فروش شرکتی و واحد فروش تعاونی با فعالیت های کاملا مستقل، بهترین پیشنهادات و مجموعه محصولات را با توجه به سفارشات و نیازهای شرکت در اختیار آنها قرار می دهد. هر گروه می دهند. سابقه درخشان ارتباط این مجموعه با برندهای ایرانی و خارجی، ابزار بازار را به یکی از فروشندگان اصلی ابزار و لوازم جانبی شرکت های صنعتی مطرح تبدیل کرده است. صنایع پتروشیمی و نفت، خودروسازی و ساخت قطعات یدکی، صنایع برق، راهسازی، پروژه های آزمایشگاهی و ابزار دقیق و … هم اکنون با مجموعه ابزارهای بازار ارتباط عمیق و حرفه ای دارند.

واحد فروش تعاون و شبکه داخلی بین ابزارهای فروش ابزارهای بازار در کشور هم اکنون بیش از 4500 عضو دارد. همچنین پیشرفت در این زمینه باعث شده است که مارکت تولز تنها نماینده رسمی چندین سازنده ابزار خارجی و جهانی مانند بوش، ماکیتا، متابو و اینسایز در ایران باشد.

علاوه بر این موارد، ابزار مارکت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و … حضور فعال دارد و از طریق ارتباط مستقیم روزانه با مخاطبان در هر گروه سنی و جوانی، به دنبال درک سریع و پاسخگویی سریع به آنها است. نیاز دارد..

تاریخچه شکل گیری بازار ابزار

شرکت بازار ابزار فعالیت خود را با یک فروشگاه و ایده ای ساده از بازار ابزار در سال 1387 آغاز کرد و در همان سال ها اولین نسخه وب سایت ابزار خود را فقط برای ارائه و نمایش محصولات و گرفتن سفارش تلفنی ارائه کرد. با گذشت زمان مدیریت و تیم کاری مجموعه گسترش یافت و ترکیبی از افراد مجرب و متخصص دست به دست هم داد و گروه جوان و سرحال. شرکت ابزار بازار با ایجاد پیوندهای داخلی و خارجی با فروشندگان بازار، واردکنندگان، تولیدکنندگان و شرکت های پیشرو در تولید ابزار، شکل حرفه ای به خود گرفت.

در سال 1395 اولین نسخه به روز شده وب سایت با قابلیت خرید آنلاین و ثبت سفارش در سبد خرید طراحی و در دسترس عموم قرار گرفت. به تدریج و با توجه به انگیزه پیشرفت و علاقه به دنیای ابزار و افزایش بازدیدکنندگان و مخاطبان سایت، دقت و وسعت کار افزایش یافت. از این مرحله به بعد تیم فنی و تیم پشتیبانی ابزار مارکت با کمک تیم مدیریتی هر ساله سعی در ارائه بهترین کیفیت در کمترین زمان دارند.