لینکدین به‌تازگی مجموعه‌ای از بازی‌های مبتنی‌بر پازل را به‌عنوان راهکاری برای فرار از روزهای کاری پراسترس معرفی کرده است. انجام بازی‌ها وقت زیادی از شما نمی‌گیرد و قرار هم نیست باعث حواس‌پرتی‌تان در محیط کار شوند؛ چراکه هر کاربر فقط یک‌بار در طول روز اجازه‌ی بازی‌کردن دارد.

در این مقاله، نحوه‌ی دسترسی و استفاده از بازی‌‌های لینکدین را توضیح می‌دهیم؛ اما پیش از شروع اجازه بدهید با مجموعه‌ بازی‌های این پلتفرم بیشتر آشنا شویم.

فهرست بازی‌های لینکدین

  • بازی Pinpoint:‌ در این بازی لینکدین، با کمترین حدس ممکن و استفاده از سرنخ‌هایی که در اختیار دارید، باید دسته‌بندی کلمات را حدس بزنید. در ابتدا یک کلمه نمایش داده می‌شود و هربار که حدس جدیدی بزنید، یک کلمه‌ی جدید نمایان خواهد شد.
  • بازی Queens: این بازی شباهت زیادی به سودوکو دارد؛ با این‌ تفاوت که به‌جای اعداد، از «تاج ملکه» استفاده می‌شود. هدف این است که هرکدام از تاج‌ها را درون یکی از سلول‌های رنگی قرار دهید. به‌طوری که تاج‌ها به‌صورت افقی، عمودی و مورب کنار یکدیگر قرار نگیرند.
  • بازی Crossclimb: در این بازی، پنج سطر وجود دارد که با انتخاب هرکدام، یک سؤال در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. شما باید پاسخ یک کلمه‌ای سؤال‌ها را پیدا کنید. اگر پاسخ‌ها را درست پیدا کرده باشید، هرکدام از کلمه‌ها باید یک حرف با کلمه‌ی بالا و پایین تفاوت داشته باشد. در انتها باید کلماتی را که در خطوط نارنجی بالا و پایین قرار دارند، حدس بزنید.

نحوه‌ی دسترسی به بازی‌های لینکدین

با سه روش مختلف می‌توانید به بازی‌های لینکدین دسترسی پیدا کنید: از طریق گزینه‌ی My Network، با استفاده‌ از آدرس linkedin.com/games و جست‌وجوی کلمه‌ی Games در بخش جست‌وجوی لینکدین.

  • برای دسترسی به بازی‌ها از طریق My Network، لینکدین را اجرا کنید و روی این گزینه در نوار پایین ضربه بزنید.
  • کمی پایین‌تر از بخش Invitations در بخش Stay in touch through daily gemes بازی‌ها را مشاهده خواهید کرد.
  • روی یکی از آن‌ها ضربه بزنید و دکمه‌ی Resume game را برای شروع لمس کنید.
  • پس از ورود به بازی، آموزش مختصری از نحوه‌ی انجام آن نمایش داده می‌شود که با انتخاب نماد ضربدر می‌توانید آن را ببندید و بازی را شروع کنید.