حضور در شبکه های اجتماعی ما را در معرض جریانی از اطلاعات مختلف از منابع مختلف قرار می دهد و ممکن است گاهی اوقات با عبارات توهین آمیز و مواردی از این دست مواجه شویم. اکنون شبکه اجتماعی Threads (Threads) عملکردی را برای فیلتر کردن خودکار عبارات و حتی شکلک های توهین آمیز ارائه کرده است که می توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی کلمات پنهان در Threads محتوا را اسکن می کند و به طور خودکار کلمات و عبارات توهین آمیز را پنهان می کند. این ویژگی برای مطالب دنبال شده و درباره شما، نتایج جستجو، نمایه ها و پست های پاسخ اعمال شده است.

اگر فیلتر سوء استفاده در حساب شما فعال نیست نگران نباشید. زیرا به گفته متا این قابلیت به تدریج در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

آموزش نحوه فعال کردن فیلتر سوء استفاده در Trades

برای فعال کردن فیلتر کردن خودکار کلمات توهین آمیز در Trades مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا اپلیکیشن Trades را به آخرین نسخه موجود به روز کنید.

2. به صفحه نمایه Trades خود بروید و روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا که با علامت دو خط مشخص شده است ضربه بزنید.

3. حالا وارد صفحه تنظیمات می شوید که باید در این قسمت روی گزینه privacy ضربه بزنید تا ابزارهای کنترل حریم خصوصی نمایش داده شود.

4. در این مرحله بر روی گزینه Hidden Words ضربه بزنید.

5. صفحه Hidden Words از دو بخش اصلی تشکیل شده است. قسمتی که با کلمات و عبارات توهین آمیز مشخص شده است، دو گزینه روشن را در اختیار شما قرار می دهد. و Off با قرار دادن گزینه On، Trades به طور خودکار کلمات توهین آمیز را با توجه به پایگاه داده خود شناسایی کرده و در محتوا پنهان می کند. بخش دیگری از این صفحه با عنوان کلمات و عبارات سفارشی به شما امکان می دهد کلمات یا عبارات مورد نظر خود را به فیلتر معامله اضافه کنید. برای فعال کردن این ابزار باید گزینه On را انتخاب کنید.

6. روی Manage custom words and words در پایین صفحه Hidden Words ضربه بزنید تا کلمات یا عباراتی را که می خواهید به لیست فیلترهای خودکار موضوع اضافه کنید.

7. در صفحه بعد باید کلمه یا عبارت مورد نظر را وارد کرده و روی Add ضربه بزنید. لیست سفارشی کلمات و عبارات ممنوعه شما در این بخش نمایش داده می شود.

تمام است از این پس، هر محتوایی که حاوی کلمات یا عبارات سفارشی شما و همچنین عبارات توهین آمیز شناسایی شده توسط الگوریتم های معاملاتی باشد، به طور خودکار فیلتر و پنهان می شود.