سامسونگ برنامه OneUI 6.0 بتا مورد انتظار را برای سری گلکسی S21 ارائه می کند. این برنامه اکنون در کره جنوبی منتشر می شود و کاربران سایر کشورها می توانند به زودی منتظر آن باشند. برای عضویت در برنامه، کاربر باید از اپلیکیشن Samsung Members استفاده کند و مطابق شکل زیر به دنبال بنر بگردد.

دارندگان Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra می توانند از آخرین نسخه بتای OneUI 6.0 لذت ببرند که ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را به همراه دارد. تمام واحدهای قفل شده و قفل شده توسط اوپراتور با KT، LGU و SKT در کره جنوبی می توانند در برنامه شرکت کنند. حجم این به‌روزرسانی 2.5 گیگابایت است و برای شرکت‌کنندگان در دسترس است.

گوشی هوشمند با نصب بتا OneUI 6.0 مجددا ریستارت می شود. انتظار می رود سامسونگ به زودی به روزرسانی را برای سری گلکسی اس 21 در کشورهای دیگر مانند چین، آلمان، بریتانیا، لهستان و ایالات متحده ارائه کند. بسیاری از بهبودها و ویژگی‌های جدید بخشی از بتا OneUI 6.0 هستند. این پنل سریع را با طرح بندی دکمه های جدید، ژست های حرکتی جدید و موارد دیگر کاملاً بهبود بخشیده است.

همچنین ویژگی کنترل روشنایی بهتر را به همراه دارد و صفحه قفل پویا جدید ویژگی های جدیدی را با هم ترکیب می کند. یک فونت پیش‌فرض جدید برای دادن ظاهری مدرن و زیبا وجود دارد. یک سیستم مدیریت اعلان تدارک دیده شده که حتی امکان مرتب‌سازی اعلان‌ها را با گذشت زمان فراهم می‌کند. برنامه OneUI 6.0 Beta در حال حاضر برای سری Galaxy S23، Galaxy S22 Series، Galaxy A54 5G و Galaxy A34 5G فعال است. ما انتظار داریم این برنامه به دستگاه های بیشتری در کشورهای مختلف گسترش یابد.

بتا OneUI 6.0 برای گوشی های بیشتر

در اخباری مرتبط رونمایی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ چند ماه دیگر صورت می گیرد، اما جزئیات در مورد مشخصات آن همچنان از طریق اخبار جدید آشکار می شود. در چنین مواقعی از اطلاعات افشاگر معروف @UniverseIce در X.com (که قبلاً Twitter.com نام داشت) جزئیاتی در مورد لنز Periscope و Telephoto سامسونگ Galaxy S24 Ultra بدست آمد. او پا را فراتر گذاشت و حتی آن را با دوربین Xiaomi 13 Ultra مقایسه کرد.

Galaxy S24 Ultra قرار است دارای یک لنز تله فوتو استاندارد 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 0.7 میکرومتر و فرمت اپتیکال 1/2.52 اینچ باشد. در مقایسه با Xiaomi 13 Ultra که دارای همان لنز 50 مگاپیکسلی تک سنسور تله فوتو و پریسکوپ اصلی است که فرمت اپتیکال 1/2.52 اینچی و سایز پیکسل 0.7 میکرومتر را ارائه می‌کند، پیکربندی دوربین Galaxy S24 روی کاغذ ضعیف به نظر می‌رسد.

اگر درست باشد، پس سامسونگ واقعاً باید در برنامه های خود برای پرچمدار بعدی تجدید نظر کند. با این حال، سامسونگ اخیرا گزارشی منتشر کرده است که در آن لنز اولیه پیشرفته و بهبود یافته 200 مگاپیکسلی در گوشی هوشمند آینده را تایید می کند. جزئیات زیادی وجود دارد که حاکی از برنامه های سامسونگ برای تجدید نظر در استفاده از تراشه اگزینوس در پرچمدار آینده است.

علاوه بر این، گوشی هوشمند پیشتر گواهی 3C را دریافت کرده که نشان دهنده وجود شارژ سریع 4 واتی است. این گوشی هوشمند احتمالاً با اسنپدراگون 8 نسل 3 برای Galaxy یا Exynos 2400 در مناطق مربوطه عرضه خواهد شد. می تواند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. ابعاد این گوشی هوشمند 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر خواهد بود.

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 24 دارای پنل 6.78 اینچی Dynamic AMOLED LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز است. همراه با دوربین عقب (جزئیات بالا)، یک سنسور 12 مگاپیکسلی جلو برای سلفی و تماس ویدیویی وجود خواهد داشت. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 45 واتی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول با پوشش تیتانیوم و مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید