اپل سعی می کند در جعبه محصولات خود از مواد پلاستیکی استفاده نکند. در همین راستا با ادعای دستیابی به اهداف زیست محیطی، برچسب لوگوی خود را از روی جعبه آیپدهای جدید حذف کرد.

اپل سری جدید iPad Pro و iPad Air را معرفی کرد. از هفته آینده دستگاه های جدید عرضه خواهند شد، اما به دلایل زیست محیطی، اپل برچسبی روی جعبه دستگاه های جدید نخواهد گذاشت.

آیپدهای جدید اپل بدون برچسب شرکت عرضه می شوند

اپل قبلاً برچسب شرکت را روی جعبه آی‌پدهایش می‌زد. اما حالا او تصمیم جدیدی گرفته و می خواهد برچسب خود را از جعبه آیپدهای جدید حذف کند. در یادداشتی که روز سه‌شنبه بین تیم‌های فروشگاه اپل توزیع شد، برچسب اپل در جعبه آی‌پد پرو جدید و آی‌پد ایر قرار نخواهد گرفت.

این شرکت می گوید این راه حل می تواند بخشی از اهداف زیست محیطی اپل را برآورده کند. خانواده کوپرتینویی تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که بسته بندی محصولات آنها کاملاً بدون پلاستیک است.

فروشگاه‌های اپل محموله‌های محدودی از برچسب‌های لوگوی اپل را دریافت می‌کنند تا به مشتریانی که iPad Pro یا iPad Air جدید خریداری کرده‌اند، تحویل دهند. البته این برچسب ها فقط به مشتریانی که درخواستشان را دارند تحویل داده می شود. بنابراین، کاربرانی که آیپد پرو یا آیپد ایر را از فروشگاه اپل خریداری می کنند، می توانند در زمان خرید درخواست استیکر کنند.

به نظر نمی رسد اپل برچسب های خرده فروشان دیگری مانند آمازون و Best Buy را توزیع کند. این بدان معناست که تنها راه برای دریافت استیکرهای اپل، خرید آیپد پرو و ​​آی پد ایر از فروشگاه اپل است.