به گزارش روابط عمومی ایرانسل، ویژگی های این سرویس با برقراری تماس تصویری بر روی پلت فرم نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) در غرفه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن اصلی (38) برای مشترکین ایرانسل تشریح شد. بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

این سرویس به مشترکان این امکان را می دهد که بدون نیاز به نصب برنامه های اضافی و تنها بر روی بستر شبکه نسل چهارم تلفن همراه، تماس تصویری اینترانت را انجام دهند. برای بهره مندی مشترکین از سرویس تماس تصویری پلت فرم نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) در شبکه ایرانسل، کافی است تلفن همراه کشورهای مبدأ و مقصد از این سرویس پشتیبانی کند.

تنظیمات مربوط به سرویس (ViLTE) در گوشی های مختلف متفاوت است و مشترکین قبل از اقدام به استفاده از این سرویس باید تنظیمات را فعال کنند. هنگام استفاده از سرویس تماس تصویری بر روی پلتفرم نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، شبکه نسل چهارم ثابت می ماند و مشترکین می توانند بدون کاهش سرعت اینترنت، از سایر اپلیکیشن هایی که نیاز به اینترنت دارند روی تلفن همراه خود استفاده کنند.

در پی ابلاغ مصوبه شماره 1 سیصد و چهل و دومین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مورخ 2 بهمن 1401 در خصوص ارائه خدمات تماس تصویری، ایرانسل امروز در سومین روز از نمایشگاه الکامپ این سرویس را به مشترکین خود معرفی کرد. اولین نمایشگاه پس از راه اندازی این سرویس، ویژگی های آن برای مخاطبان نمایشگاه توضیح داده شد.

هزینه استفاده از سرویس تماس تصویری در بستر نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE) به صورت دقیقه ای و با نرخ تعیین شده توسط سازمان نظارتی محاسبه می شود.

ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت های 5G در ایران، با رویکرد برنامه جامع «تحول دیجیتال» در سالن اصلی (38) و سالن های 8 و 9 بیست و ششم شرکت کرد. نمایشگاه بین المللی الکامپ و ارائه آخرین محصولات، خدمات و دستاوردها تا 17 تیرماه از ساعت 8 الی 16 در معرض دید علاقه مندان و فعالان عرصه های مختلف فناوری ارتباطات، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال است. .

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 مانند نمایشگاه های گذشته تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G است و بازدیدکنندگان می توانند موارد مختلف استفاده از 5G را با ایرانسل تجربه کنند.