اپراتورهای اینترنت همراه دیگر بسته های بلند مدت یا نامحدود ارائه نمی دهند. بسته‌های بلندمدت عمدتاً برای کاربران مقرون به صرفه‌تر بودند و استفاده از اینترنت را ارزان‌تر می‌کردند. اما این دیگر امکان پذیر نیست و تعرفه اپراتورهای اینترنتی به گونه دیگری محاسبه می شود. بسته های بلندمدت ایرانسل در حال حاضر بسته های دو ماهه و سه ماهه است که با احتساب مالیات با قیمت های 39240 تومان و 67580 تومان عرضه می شود.

اگر از اینترنت به گونه ای استفاده می کنید که بتوانید در ساعاتی مانند 6 صبح تا 12 شب یا 2 صبح تا 7 صبح از آن استفاده کنید، بهترین گزینه استفاده از این بسته ها است. بدین ترتیب می توانید برای یک بسته 7 گیگابایتی که از ساعت 6 صبح تا 12 ظهر از آن استفاده کنید، 8175 تومان پرداخت کنید. در حالی که برای استفاده از بسته 7 گیگابایتی که محدودیت زمانی ندارد باید 30738 تومان بپردازید.

برای همین مدت برای بسته 10 گیگابایتی 9810 تومان لازم است. همچنین می توانید از بسته اینترنت 30 گیگابایتی از ساعت 2 تا 7 بامداد استفاده کنید و ماهیانه 9810 تومان برای آن پرداخت کنید.

همچنین قیمت بسته های اینترنت سیم کارت اعتباری و دائمی تفاوتی ندارد.

در زیر جدول بسته های اینترنت ماهانه و بلند مدت ایرانسل را برای شما آماده کرده ایم که بر اساس قیمت آنها می توانید بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. در مقابل هر بسته کد USSD را نیز ذکر کرده ایم تا خرید بسته اینترنتی برای شما آسان شود.

اما اگر نمی خواهید از کد USSD استفاده کنید یا می خواهید بسته اینترنت خود را از روش های دیگر دریافت کنید، می توانید از سایت ایرانسل استفاده کنید و در قسمت خرید آنلاین بسته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه و تایید بسته مورد نظر به قسمت روش های پرداخت هدایت می شوید و می توانید خرید خود را انجام دهید.