ایرانسل، بسته ترکیبی ویژه خود به مناسبت گرامی‌داشت «روز مادر» و «روز پدر» را اعلام کرد. این بسته ترکیبی، شامل ۵ گیگابایت اینترنت و ۵ ساعت مکالمه ایرانسلی است که با تخفیف به مشترکان عرضه می‌شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است.

این بسته ترکیبی شامل 5 گیگابایت اینترنت و 5 ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) است. تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند این بسته را خریداری کنند که اعتبار آن نیز 10 روز پس از زمان فعال‌سازی است. بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز مادر و روز پدر، از چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ (روز مادر) تا پنج‌شنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ (روز پدر)، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، به دفعات قابل خرید و فعال‌سازی است.

در حال حاضر اگر اقدام به شماره‌گیری کد مذکور کنید، با خطا روبه رو خواهید شد؛ چراکه زمان خریداری این بسته ترکیبی ایرانسل ویژه روز مادر و پدر از فردا در دسترس قرار می‌گیرد.

اگر به دنبال دریافت اینترنت رایگان هستید، راه‌های مختلفی برای مشترکین ایرانسلی وجود دارد که پیش از این در دیجیاتو درباره آن را توضیح داده‌ایم. با مراجعه به این صفحه می‌توانید راه‌های موجود برای دریافت تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان را امتحان کنید و از خدمات این اپراتور بهره ببرید.

سؤالات متداول کاربران

مدت زمان استفاده از بسته ترکیبی ایرانسل ویژه روز مادر و پدر چقدر است؟

اعتبار استفاده از این بسته ترکیبی 10 روز پس از زمان فعالسازی است.