معرفی سرویس استعلام و پرداخت خودرو در گفتگو با مدیر محصول واحد پرداخت و برگشت بلو مانی

بلو، بزرگترین نئوبانک ایران، قابلیت جدیدی را در اپلیکیشن خود معرفی کرده است. این ویژگی جدید که «خدمات خودرو» نام دارد، برای بهبود تجربه رانندگی کاربر و جلوگیری از خطرات مرتبط با رانندگی معرفی شده است.

این ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا اطلاعات مربوط به تخلفات رانندگی وسیله نقلیه خود را به طور جامع و انبوه مشاهده کنند. به این ترتیب کاربران می توانند به سرعت و به راحتی به اطلاعاتی مانند نوع تخلف، تعداد تخلفات و مجموع مبلغ جریمه خود دسترسی داشته باشند.

امیراحمد باقرآبادی، مدیر محصولات واحد پرداخت و بازپرداخت آبی، در مورد سرویس خدمات خودرو می گوید: «برای پرداخت خلافی خودرو، در صورتی که جریمه ای در پلاک شما با بلو ثبت شده باشد، می توانید درخواست دهید و آن را به صورت جمعی پرداخت کنید. این پرداخت بلافاصله از طریق ترافیک صفر خواهد شد.

وی تفاوت این قابلیت را با سایر نرم افزارها توضیح داد و گفت: تفاوت Blue با سایر نرم افزارهای ارائه دهنده این سرویس سرعت و سهولت آن است. نرم افزارها یا درگاه های دیگر استعلام شما را به درگاه های پرداخت دیگر هدایت می کنند و پس از آن شما به عنوان کاربر باید مشخصات بانکی خود را برای اتصال مجدد به درگاه اصلی وارد کنید. در رنگ آبی، کافی است دکمه استعلام را فشار دهید. در همان زمان مبلغ از حساب شما کسر می شود و در همان زمان درخواست به شما نشان داده می شود و تنها با یک کلیک دیگر خطای ماشین شما صفر می شود.

باقرآبادی در ادامه توضیح می دهد: باید توجه داشته باشید که در بخش خدمات خودرویی، این ویژگی اولین سرویس ارائه شده توسط Blue است. در آینده ای بسیار نزدیک قابلیت استعلام غیرتجمعی و پرداخت تخلفات، پرداخت عوارض بزرگراهی، پرداخت عوارض خودروهای شهرداری و حتی خرید طرح ترافیک شهر تهران به آبی اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است که با به روز رسانی نسخه سوم اپلیکیشن آبی، کاربران این بانک جدید می توانند از این قابلیت جدید استفاده کنند.

به نظر می رسد بلو به عنوان یک بانک دیجیتال موفق در ایران، مسیر دسترسی آسان به خدمات مالی با کیفیت قابل قبول را ادامه داده و در فرهنگ بانکداری دستخوش تغییرات اساسی شده است.