سازنده لوازم الکترونیکی مصرفی چینی هوآوی در حال برنامه ریزی برای معرفی ساعت هوشمند جدید در سری واچ فیت خود است و دستگاه آینده قبلاً توسط سازمان گواهی TDRA امارات تایید شده است.

ساعت هوشمند آینده هوآوی، Watch Fit SE با شماره مدل STA-B39، در پلتفرم گواهی TDRA مشاهده شده و گواهینامه ای با شماره ثبت تجهیزات ER22344/23 دریافت کرده است. گواهی TDRA آن تا 13 جولای 2026 معتبر خواهد بود.

در گزارش های قبلی نیز اشاره شده بود که این دستگاه دارای گواهینامه SIRIM مالزی نیز می باشد. تا به امروز، هواوی تنها چهار ساعت هوشمند را در سری Watch Fit خود معرفی کرده است: Watch Fit، Watch Fit 2، Watch Fit Elegant و Watch Fit Mini. این برند همچنین نسخه جدیدتری از Watch Fit به نام Watch Fit New را معرفی کرد. دستگاه Watch Fit SE (نسخه ویژه) به عنوان پنجمین ساعت هوشمند این سری وارد بازار خواهد شد.

اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند آینده، از جمله تاریخ عرضه آن در دست نیست، اما دو گواهینامه ای که این دستگاه دریافت کرده، نشان می دهد که عرضه آن قریب الوقوع است. انتظار می رود Watch Fit SE با چندین ویژگی جدید به طور همزمان عرضه شود که احتمالاً قیمت مناسبی دارد.

Huawei Watch Fit New صفحه نمایش AMOLED با اندازه صفحه نمایش 1.64 اینچ و وضوح صفحه نمایش 456 x 280 پیکسل خواهد داشت. ابعاد این ساعت هوشمند 46*30*10.7 میلی متر و وزن آن بدون بند تنها 21 گرم است. چهار رنگ بند نیز موجود است – قرمز پوملو، آبی جزیره ای، صورتی ساکورا و مشکی گرافیت.

با توجه به گزینه های اتصال دستگاه، ساعت هوشمند از اتصال GPS و بلوتوث پشتیبانی می کند. همچنین با هر دو سیستم عامل اندروید (6.0 و بالاتر) و iOS (9.0 و بالاتر) سازگار است. یک سنسور IMU شش محوره و یک سنسور ضربان قلب نیز بخشی از دستگاه است.

در نهایت، برای عمر باتری، دستگاه حداکثر عمر باتری 10 روز را تضمین می کند. بسته به نوع استفاده ممکن است متفاوت باشد، با استفاده زیاد به حدود 7 روز و در حالت GPS عمر باتری به 12 ساعت کاهش می یابد. ساعت هوشمند را می توان با استفاده از یک انگشتانه شارژ مغناطیسی شارژ کرد. در اخبار مرتبط، هواوی Nova Y71 اخیراً در سطح جهانی عرضه شده است. در حال حاضر با قیمت 4999 ZAR (266 دلار) وارد آفریقای جنوبی شده است. این گوشی اکنون در وب سایت رسمی هواوی گلوبال فهرست شده است.

قبلاً گزارش شده بود که Nova Y71 در وب سایت گواهی TDRA مشاهده شده است. هواوی نوا 71 جدید دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی TFT LCD با وضوح HD+ است و قادر است 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد.

این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است و فضای ذخیره سازی آن تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است. از نظر مشخصات دوربین، این گوشی دارای یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک دوربین 5 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز 8 مگاپیکسلی است.

انرژی این دستگاه توسط یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. طبق گزارشات، عمر باتری این گوشی می تواند حدود نیم هفته دوام بیاورد. علاوه بر این، از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی Supercharge پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای نرم افزار Huawei EMUI 12 نیز می باشد.

اگرچه هوآوی در صفحه محصول خود اشاره ای به پردازنده این گوشی نکرده است، اما گزارش های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی از چیپست Kirin 710A 4G تغذیه می کند. Huawei Nova Y71 یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. لازم به ذکر است که Huawei Nova Y71 مانند سایر گوشی های هواوی از خدمات گوگل برخوردار نیست.

منبع

به این پست امتیاز دهید