شرکت لنوو به تازگی تبلت Xiaoxin Pad Studio را معرفی کرده که از صدایی پروضوح و نمایشگری باکیفیت برای تماشا محتوا لذت بخش برخوردار است. مدلی که ویژگی های بزرگ ارائه می دهد.

 این مدل دارای صفحه نمایش 11.5 اینچی LCD با نرخ نوسازی 90 هرتز و وضوح تصویر 2000 در 1200 پیکسل است. این نمایشگر همچنین از ورودی قلم پشتیبانی می‌کند و برای کسانی که دوست دارند یادداشت‌برداری یا نقاشی کنند مناسب است. برای صدا، لنوو با JBL همکاری کرده تا تبلت را به یک سیستم بلندگوی باکیفیت مجهز کند.

این شامل هشت بلندگو-چهار توییتر و چهار واحد متقاطع باس می باشد. این سیستم با گواهی Dolby Atmos و Hi-Res Audio بهبود یافته و قدرت صوتی قوی 26 وات را ارائه می دهد. این تبلت از پردازنده مدیاتک Helio G99 بهره می برد که با 8 گیگابایت رم پشتیبانی می شود و می تواند تا 256 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

Xiaoxin Pad Studio در دو پیکربندی موجود است: مدل رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی از 1299 یوان (180 دلار) شروع می شود، در حالی که رم 8 گیگابایتی با مدل حافظه 256 گیگابایتی از 1499 یوان (208 دلار) شروع می شود. در حال حاضر، هیچ خبر رسمی از سوی این برند در مورد عرضه جهانی آن وجود ندارد، با این حال، شایعات حاکی از آن است که به زودی به عنوان تب پلاس لنوو عرضه خواهد شد.

لنوو Xiaoxin Pad Studio با صدایی استثنایی

در دیگر خبرها لنوو هر سال نسل جدیدی از لپ تاپ های خود را معرفی و عرضه می کند. در این بین محصول جدیدی را با چیپ نسل جدید رایزن AMD موسوم به لنوو ThinkPad P14s Gen 5 معرفی کرد.

ThinkPad P14s جدید دو گزینه نمایش ارائه می دهد: صفحه نمایش 14 اینچی FHD+ IPS با رزولوشن 1920 در 1200پیکسل، دارای فناوری های ضد تابش نور و نور آبی کم و صفحه نمایش 16 اینچی اولد 2.8K با دقت رنگ بهبود یافته که 100 رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد. هر دو نسخه دارای گواهی TÜV برای ایمنی چشم هستند و برای کاهش فشار بینایی در طول استفاده طولانی مدت طراحی شده اند.

این لپ‌تاپ از پردازنده‌های سری AMD Ryzen PRO 8040 بهره می‌برد که حداکثر 8 هسته و حداکثر فرکانس 5.1 گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. برای گرافیک، این لپ تاپ دارای راه حل گرافیکی یکپارچه AMD Radeon 780M بوده که بر اساس آخرین معماری RDNA 3 ساخته شد. ThinkPad P14s را می توان با حداکثر 96 گیگابایت رم DDR5 پیکربندی کرد و راه حل های ذخیره سازی تا 2 ترابایت NVMe PCIe Gen4 SSD را ارائه می دهد.

مجموعه پورت های آن شامل USB-C Thunderbolt 4، HDMI 2.1 و کارت خوان SD می شود. برای امنیت، این ایستگاه کاری از ویژگی‌های ThinkShield لنوو مانند dTPM 2.0، حسگر اثر انگشت لمسی و شاتر حریم خصوصی وب‌کم بهره می‌برد. این محصول لنوو از چندین سیستم عامل از جمله Windows 11 Pro و چندین توزیع لینوکس مانند Ubuntu و Red Hat Enterprise Linux پشتیبانی می کند.

لنوو ThinkPad P14s Gen 5 AMD که در رنگ مشکی Eclipse موجود است، در ماه جاری با قیمت 1379 دلار به فروش می رسد. در اخباری مرتبط شرکت لپ تاپ پیشتر IdeaPad 15s را معرفی کرد که از طراحی ساده و مشخصات کلیدی مطلوبی برخوردار است. دستگاهی با پردازنده شرکت AMD و ویژگی‌های برجسته. لپ تاپ به پردازنده دارای معماری Zen 3 با 6 هسته و 12 رشته مجهز است که به حداکثر فرکانس 4.3 گیگاهرتز می رسد. در حالی که کمی پایین تر از مدل 7530U است، گرافیک هسته Vega 7 را ادغام می کند. لپ‌تاپ می‌تواند گرافیک‌های خود را مدیریت کند، اما بازی‌ها و نرم‌افزارهای گرافیکی فشرده ممکن است برای اجرا روی لپ‌تاپ مشکل داشته باشند.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش استاندارد 15.6 اینچی 1080p با محافظ حریم خصوصی دوربین فیزیکی برای امنیت بیشتر است. یک صفحه‌کلید عددی نیز برای راحتی در آن گنجانده شده است، اگرچه می‌بینیم که بسیاری از لپ‌تاپ‌های فرم جمع‌وجور صفحه کلید عددی را به خاطر طراحی لپ‌تاپ حذف می‌کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید