اگرچه شرکت پوکو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند را معرفی و عرضه می کند، اما هنوز تبلتی مانند Redmi را روانه بازار نکرده است. این تبلت اخیرا در پایگاه داده TDRA امارات مشاهده شده است.

برندهای فرعی شیائومی پوکو و ردمی در صف عرضه تبلت های خود در بازار جهانی هستند. در حالی که ردمی در بازار تبلت ها تازه وارد نیست، از طرف دیگر پوکو در حال آماده شدن برای عرضه اولین تبلت خود است. هر دو امروز در پایگاه TDRA امارات مشاهده شدند.

این اولین تبلت پوکو خواهد بود و قبلاً در EEC، IMDA، FV-5 و FCC با شماره مدل «2405CPCFBG» دیده شده است. قبلاً مشخص نبود که پوکو اولین تبلت خود را چه نامی خواهد گذاشت. با این حال، به لطف گواهی TDRA، آن را به عنوان “Poco Pad” با شماره مدل “2405CPCFBG” و شماره ثبت “ER31630/24” معرفی شد.

گواهی TDRA همچنین نشان می دهد که این نسخه WiFi خواهد بود. علاوه بر این، گواهی FCC قبلی نشان داد که این تبلت با HyperOS 1.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود و دارای WiFi 6 خواهد بود. گواهی FCC همچنین تایید می کند که با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی عرضه می شود. FV-5 همچنین به امکان دوربین های 8 مگاپیکسلی جلو و عقب اشاره می کند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه پوکو پد می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi Pad Pro باشد.

Redmi Pad Pro (Wifi) به تازگی در بازار چین عرضه شده و انتظار می رود به زودی با همین مشخصات در بازارهای جهانی نیز عرضه شود. مانند پوکو پد، روی گواهینامه TDRA با شماره مدل «2405CRPFDG» دیده می شود. باز هم، TDRA هیچ مشخصاتی از این تبلت را فاش نکرد، اما مشاهده‌های قبلی کنسول Google Play نشان می‌دهد که ممکن است با مشخصات مشابه مشابه چینی خود عرضه شود.

گزارش قبلی نشان داد که مدل جهانی Redmi Pad Pro (Wifi) دارای دو شماره مدل است: “2405CRPFDG” و “2405CRPFDL”. در اینجا “G” مخفف Global و “L” مخفف آمریکای لاتین است. اکنون با نگاهی به اعداد این دو مدل، می‌توانیم «2405» را در ابتدا ببینیم که نشان می‌دهد این مدل‌ها ممکن است در ماه می یا ژوئن به بازار عرضه شوند.

تبلت Poco در همین نزدیکی است

از آنجایی که Poco Pad قرار است نسخه‌ای از Redmi Pad Pro باشد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که از Snapdragon 7s Gen 2 نیز استفاده شود. این مدل با نام Civ 4 Pro rebrand شناخته می شود و در نوع خود یک مدل استثنایی است.

همانطور که توسط خبرنگار Abhishek Yadav گزارش شده است، Xiaomi 14 SE در ژوئن 2024 راهی هند می شود. طبق افشاگر، این می تواند یک برند جدید از Xiaomi CIVI 4 Pro باشد. وی افزود: قیمت این دستگاه در داخل کشور زیر 50 هزار تومان خواهد بود. قبلاً از منابع شنیده بودیم که شیائومی قصد دارد CIVI 4 Pro را با نام CIVI 14 در هند عرضه کند.

بنابراین ممکن است که Xiaomi 14 SE یک دستگاه کاملاً متفاوت باشد. ما انتظار داریم در هفته های آینده شفافیت بیشتری در این مورد داشته باشیم. Xiaomi Civi 4 Pro دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED خمیده با وضوح 1.5K، نرخ تجدید 120 هرتز و روشنایی 3000 نیت است. دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی و سیستم دوربین پشتی توسعه یافته توسط لایکا که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر است.

CIVI 4 Pro دارای تراشه نسل سوم اسنپدراگون 8s، رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی است. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، قاب فلزی و اندروید 14 مبتنی بر HyperOS اشاره کرد.

منبع

به این پست امتیاز دهید