یک تبلت با نام تجاری Poco با شماره مدل 2405CPCFBG در پلتفرم صدور گواهینامه اروپا EEC ظاهر شده است. کشفی به نام Kacper Skrzypek با انتشار پستی در X (توئیتر سابق) اشاره کرد که این تبلت با نام پوکو پد عرضه خواهد شد.

چندی پیش شیائومی تبلت Redmi Pad Pro را به همراه گوشی Redmi Turbo 3 برای بازار چین معرفی کرد. این محصول که از نسل دوم تراشه اسنپدراگون 7s بهره می برد، قدرتمندترین تبلت برند ردمی به حساب می آید.

تبلت Redmi Pad Pro با شماره مدل 2405CRPFDG و کد دیزی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای مشخصاتی مشابه مدل چینی می باشد; اما فقط از اتصال Wi-Fi پشتیبانی می کند. بنابراین امکان استفاده از سیم کارت در آن وجود ندارد.

تبلت پوکو با شماره مدل 2405CPCFBG گفته می شود با نام پوکو پد در بازارهای جهانی عرضه می شود. این محصول احتمالاً نسخه‌ای با برند جدید تبلت شیائومی Redmi Pad Pro خواهد بود. به همین دلیل، انتظار می رود که به صفحه نمایش 12.1 اینچی LCD با وضوح 2.5K و نرخ به روز رسانی 120 هرتز مجهز شود. از دیگر ویژگی های احتمالی پوکو پد می توان به تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s و حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

ظرفیت باتری پوکو پد احتمالا 10000 میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. انتظار داریم این تبلت به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی مجهز شود. سیستم عامل اندروید 14 و جک 3.5 میلی متری هدفون و چهار بلندگو از دیگر امکانات احتمالی این تبلت است.

مشاهده Redmi Pad Pro در کنسول Google Play نشان می دهد که عرضه جهانی آن نزدیک است. برخی گزارش ها حاکی از آن است که نسخه 5G این تبلت با شماره مدل های 24074RPD2G (جهانی)، 24074RPD2I (هند) و 24074RPD2C (چین) و با کد رمز Ruan در دست توسعه است.

این دستگاه احتمالاً همان مشخصات نسخه Wi-Fi را ارائه می دهد، با این تفاوت که از اتصال 5G نیز پشتیبانی می کند. قیمت تبلت پوکو در حال حاضر مشخص نیست. اما انتظار می رود با قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به رقبا در اختیار خریداران قرار گیرد.