Redmi، یکی از برندهای فرعی شیائومی، در حال حاضر روی توسعه دومین تبلت خود، Pad 2 کار می کند. اخیراً اطلاعات مهمی در مورد تبلت آینده Pad 2 فاش شده است. در یک افشای اخیر، جزئیات مربوط به مشخصات آن در FCC ظاهر شد. پایگاه داده صدور گواهینامه

Redmi Pad 2 آینده، که قرار است اواخر امسال در چین عرضه شود، با شماره مدل 23073RPBFL در FCC دیده شده است. طبق لیست، این تبلت در سه پیکربندی ذخیره سازی عرضه خواهد شد. مدل پایه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. علاوه بر این، شیائومی نسخه ای با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

همچنین گزینه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی وجود خواهد داشت. این تبلت همچنین تایید شده است که از Wi-Fi در هر دو باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. همانطور که در لیست اخیر FCC فاش شد، انتظار می رود Redmi Pad 2 با MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 عرضه شود. این لیست همچنین تأیید می کند که Redmi قصد دارد در آینده Pad 2 را به صورت جهانی عرضه کند.

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار داریم که Redmi Pad 2 دارای صفحه نمایش 2K باشد که به احتمال زیاد یک پنل IPS LCD برای مقرون به صرفه نگه داشتن هزینه‌ها دارد. انتظار می رود اندازه صفحه نمایش بین 10 تا 11 اینچ باشد و برخی منابع اندازه مورب آن را 10.95 اینچ پیشنهاد می کنند. همچنین شایعه شده است که این تبلت از نرخ رفرش 90 هرتز پشتیبانی می کند که تجربه بصری کلی را بهبود می بخشد.

از نظر سخت افزاری، تبلت Redmi Pad 2 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 استفاده می کند که عملکرد قابل اعتمادی را ارائه می دهد. برای اینکه تبلت برای مدت طولانی کار کند، گفته می شود که به یک باتری قابل توجه 8000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

از نظر دوربین، انتظار داریم که پد 2 دارای سنسور دوربین در پشت باشد، احتمالاً یک لنز 8 مگاپیکسلی برای ثبت لحظات. برای سلفی و مکالمه تصویری، دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که کیفیت خوبی را برای پرتره های شخصی و ارتباط آنلاین تضمین می کند. در خبری دیگر، شیائومی به تازگی گوشی Redmi Watch 3 Lite را در بازار چین عرضه کرده است. با این حال، عرضه این ساعت هوشمند به طور رسمی برای هیچ منطقه دیگری اعلام نشده است. اما اکنون اطلاعات جدید حاکی از آن است که این پوشیدنی احتمالا به زودی وارد بازار هند خواهد شد.

این خبر از یک منبع اطلاعاتی معروف به نام Mukul Sharma منتشر شده است که این اطلاعات را در توییتر به اشتراک گذاشته است. متأسفانه او تنها به عرضه احتمالی Redmi Watch 3 Lite در هند اشاره کرد و جزئیات دیگری را فاش نکرد. به عبارت دیگر، جزئیات کلیدی مانند قیمت، تاریخ عرضه و سایر اطلاعات مهم در حال حاضر ناشناخته هستند. اما اگر شایعات صحت داشته باشند، حداقل می دانیم که انتظار چه چیزی را داشته باشیم زیرا این ساعت هوشمند قبلاً در چین عرضه شده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید