طرفداران سری بازی Grand Theft Auto همچنان تشنه اخبار بیشتر در مورد آخرین قسمت این سری یعنی GTA 6 هستند. طبق شایعات جدید، Rockstar قصد دارد به زودی اسکرین شات های جدیدی از این بازی منتشر کند.

حدود پنج ماه از انتشار اولین تریلر بازی GTA 6 در یوتیوب می گذرد. بازی گیمرها را به شهر شلوغ Vice City در ایالت خیالی Leonidas می برد. تریلر بازی، گرافیک خیره کننده، جهان گسترده و باز و دو شخصیت اصلی بازی لوسیا و جیسون نشان داده شده

چهار لینک جدید در آپدیت Rockstar API شناسایی شد که مربوط به محتوای بازی GTA 6 است. این محتوای جدید می تواند اسکرین شات یا تصاویر کلیدی یا روی جلد باشد. در حال حاضر با کلیک بر روی لینک ها، کاربران به صفحه خطای 404 هدایت می شوند، به عبارت دیگر، محتوای مورد نظر Rockstar هنوز آپلود نشده است.

طبق گزارش IThome، Rockstar اکثر پست‌های اینستاگرام خود را حذف کرده است و تنها پست‌های مربوط به آخرین افزونه آنلاین GTA، GTA Plus، برچسب‌های موسیقی و چند پست دیگر باقی مانده است. او قبل از انتشار اولین تریلر GTA 6 نیز همین کار را کرد.

با توجه به به روز رسانی API Rockstar و بسته شدن گزارش مالی Take-Two شرکت مادر Rockstar در 16 می (27 مه 1403)، انتشار اخبار جدید GTA 6 محتمل به نظر می رسد.

بازی GTA 6 در سال 2025 برای کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 و کنسول های بازی Microsoft Xbox Series X و Xbox Series S منتشر خواهد شد.