مدتی است که از عرضه سری 12T شیائومی می گذرد و این شرکت به دنبال عرضه سری 13T شیائومی در بازارهای جهانی و سایر بازارها است. مدل 13T Pro آن زودتر از Xiaomi 13T در وب سایت صدور گواهینامه دیده شد و در نهایت Xiaomi 13T نیز دیده شد. اخیرا Xiaomi 13T در پایگاه داده IMEI مشاهده شده است.

به تازگی بر اساس گزارش xiaomiui.net، در نهایت شماره مدل این اسمارت فون که 2308EPN60R است، مشخص شد. شماره مدل نشان می دهد که این گوشی هوشمند در ژاپن عرضه خواهد شد، جایی که این شرکت شیائومی 10T، شیائومی 11T و شیائومی 12T را عرضه نکرده است. بنابراین این اولین نمایش سری T در ژاپن خواهد بود.

این گوشی هوشمند با شماره مدل 2306EPN60G نیز دیده شده است که نشان می دهد به زودی در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که شیائومی سری Xiaomi 13T را در چین عرضه نخواهد کرد. و هیچ گزارشی از عرضه آن در هند وجود ندارد، بنابراین خریداران باید مدتی منتظر بمانند. طبق گزارشات منتشر شده در مورد این گوشی هوشمند، شیائومی 13T ممکن است با پردازنده نسل اول اسنپدراگون 8+ عرضه شود.

خبر دیگر، شیائومی در سپتامبر سال گذشته دوربین امنیتی AW300 را به بازار داخلی چین معرفی کرد. این شرکت قبلاً دوربین مداربسته را برای بازار اروپا عرضه کرده است. دوربین شیائومی AW300 در دوره فروش اولیه با قیمت 59.99 یورو در فرانسه و آلمان به فروش می رسد. قیمت آن به زودی به 69.99 یورو خواهد رسید.

Outdoor AW300 یک دوربین امنیتی با ویژگی‌های غنی است که برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. این دستگاه مجهز به دو چراغ سفید قدرتمند و دو چراغ مادون قرمز است که دید در شب تمام رنگی هوشمند را امکان پذیر می کند. هنگامی که حرکت تشخیص داده می شود، دوربین به طور خودکار نورهای سفید را فعال می کند تا محیطی روشن فراهم کند.

یکی از ویژگی های کلیدی AW300 امکان ارسال به موقع اعلان ها به تلفن همراه کاربر در صورت مشاهده تغییرات در تصویر گرفته شده یا تشخیص حرکت در محدوده حصار الکترونیکی تعریف شده است. حتی می تواند حرکت وسایل نقلیه الکتریکی و ماشین ها را تشخیص دهد. اگر شخصی به قسمت حصار الکترونیکی نفوذ کند، دوربین می‌تواند زنگ هشدار را با نور چشمک زن با فرکانس بالا به صدا درآورد.

بلندگوهای داخلی دوربین و میکروفون های با کیفیت بالا، ارتباط صوتی دو طرفه موثر با پرسنل خارجی را امکان پذیر می کنند. اینترکام صوتی بلادرنگ با برد میدان دور 7 متر امکان پذیر است. برنامه MIJIA به کاربران اجازه می دهد تا فیدهای چند دوربین را به طور همزمان مشاهده کنند و تا چهار کانال را به طور همزمان پشتیبانی می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید