شیائومی تأیید کرد محدودیت‌های جدید در HyperOS درحال‌حاضر فقط برای نسخه‌ی چینی این رابط کاربری در نظر گرفته شده‌اند. این شرکت به کاربران سایر کشورهای جهان توصیه می‌کند برای کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر، به بخش اخبار انجمن مراجعه کنند.

شرکت‌های سازنده‌ی گوشی هوشمند، رویکردهای متفاوتی در امکان بازکردن قفل بوت لودر دارند. به‌عنوان مثال گوشی گوگل پیکسل و گوشی وان پلاس به شما اجازه می‌دهند با مراجعه به منوی Developers و اجرای چند دستور ساده، قفل بوت لودر را باز کنید.

در چه شرایطی HyperOS را دریافت نخواهید کرد؟

شیائومی برای کاربران MIUI که قصد دارند بوت لودر گوشی خود را باز کنند، خبر بدی دارد و این افراد امکان دریافت آپدیت HyperOS را ندارند.

شیائومی می‌گوید پوسته‌های اندروید قبلی این شرکت مثل MIUI 14 امکان بازکردن قفل بوت لودر را ارائه می‌دهند اما در صورت انجام این کار، آپدیت HyperOS را دریافت نخواهید کرد.

غول فناوری چینی همچنین توضیح داد اگر بوت لودر گوشی خود را باز کرده باشید، بدون درنظر گرفتن اینکه از MIUI 14 استفاده می‌کنید یا HyperOS، آپدیت‌های بعدی HyperOS را دریافت نخواهید کرد. این شرکت اعلام کرد درصورتی‌که بوت لودر دستگاهتان را بار دیگر قفل کنید، به‌روزرسانی‌های HyperOS را دریافت خواهید کرد. این قوانین برای همه‌ی دستگاه‌های شیائومی در سرتاسر جهان اعمال می‌شود.