هرقدر به سال ۲۰۲۴ میلادی نزدیک‌تر می‌شویم، شیائومی کاربران گوشی‌های خودش را غافلگیرتر می‌کند. این شرکت محبوب چینی در سال ۲۰۲۳ از رابط کاربری جدید خود با نام HyperOS پرده برداشت و گوشی‌های پرچمدار خانواده‌ی شیائومی ۱۴ به‌طور پیش‌فرض با این رابط کاربری عرضه شدند.

شیائومی ویدئوی سه دقیقه‌ای جدیدی با عنوان «سفر در زمان – تکامل MIUI» در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و سیر تکامل رابط کاربری MIUI را از اولین نسخه تا آخرین نسخه به‌نمایش گذاشت.

غول چینی اولین نسخه‌ی رابط کاربری MIUI را در سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر کرد و هرسال تغییرات عمده‌ای در انیمیشن‌ها و قابلیت‌های این رابط کاربری ایجاد شد.

پیش از این، شیائومی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس پستی منتشر کرد و در آن از به‌روزرسانی شیائومی ۱۳ اولترا، شیائومی ۱۳ پرو، شیائومی ۱۳، شیائومی ۱۳ تی پرو، شیائومی ۱۳ تی،‌ ردمی نوت ۱۲، ردمی نوت ۱۲ اس و تبلت شیائومی پد ۶ در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ (دی، بهمن، اسفند سال ۱۴۰۲ و اوایل فروردین سال ۱۴۰۳) به رابط‌ کاربری HyperOS خبر داد.

مقاله‌های مرتبط

احتمالاً گوشی مورد انتظار پوکو F5 هم همراه با هشت مدل دیگر از گوشی شیائومی، به رابط‌ کاربری HyperOS مجهز شود.

شیائومی زمان دقیقی برای به‌روزرسانی گوشی‌هایش اعلام نکرده و ممکن است تاریخ انتشار به‌روزرسانی HyperOS برای هر منطقه و هر گوشی متفاوت باشد.