چند روز پس از تغییر اخیر توییتر که در آن کاربران برای مشاهده توییت‌ها باید وارد حساب کاربری خود می‌شدند، توییتر بی‌صدا این محدودیت را حذف کرد. بنابراین اکنون می توانید لینک های توییتر را بدون نیاز به حساب کاربری در مرورگر مشاهده کنید.

طبق گزارش TechCrunch، توییت ها نیز در حال پیش نمایش هستند آرامش (آرام) و واتساپ (WhatsApp) نیز نمایش داده می شود Engadget خاطرنشان کرد که در iMessage همچنین موفق به مشاهده آنها شد.

توییتر نمایش توییت ها را به طور موقت محدود می کند

زمانی که توییتر شروع به الزام کاربران به ورود برای مشاهده توییت‌ها کرد، ایلان ماسک گفت که این اقدام برای جلوگیری از جمع‌آوری داده‌ها «موقت» است. او در توییتی نوشت: «اقدام اضطراری موقت. آن‌ها آنقدر داده‌ها را از ما می‌دزدیدند که در نهایت تجربه استفاده از خدمات برای کاربران عادی از بین می‌رفت.»

هیچ اطلاعیه رسمی از سوی توییتر مبنی بر حذف این محدودیت یا حتی جزئیات اقدامات انجام شده برای جلوگیری از سرقت داده ها منتشر نشده است.

همچنین این اقدام توییتر تنها یک روز قبل از راه اندازی برنامه رقیب خود توسط متا یعنی اینستاگرام تریدز انجام شده است. Trades به کاربران اجازه می دهد بدون ورود به حساب کاربری خود، پست ها را مشاهده کنند. همچنین این امکان وجود دارد که پس از راه اندازی رسمی برنامه، کاربران بتوانند بدون نیاز به حساب کاربری، پست های Threads را مشاهده کنند.

توییتر همچنین محدودیت دیگری را برای کاربران خود اعمال کرد. به گفته ایلان ماسک، بر اساس این تغییر جدید، کاربران تایید نشده می توانند روزانه 1000 پست و کاربران تایید شده می توانند 10000 پست در روز را ببینند که برای مبارزه با سرقت اطلاعات نیز انجام می شود. مانند توییتر در پست وبلاگ شما او توضیح می‌دهد که این تغییر بر «درصد کمی از کاربران» تأثیر می‌گذارد و «تأثیر بر تبلیغات بسیار کم بود».